کد خبر: ۵۳۹۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۱ 18 December 2017
تابناک / عضو فراکسیون امید مجلس گفت: مجلس گفت:: الآن وزیر جهاد کشاورزی به‌کلی کنترل بازار برنج را واداده و همه‌چیز را ول کرده است.

محمدصادق حسنی در گفتگو با خبرنگار ۸دی درباره موضوع واردات برنج به دستور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور اظهار داشت: اینکه آقای جهانگیری دستور واردات برنج را داده باشند من جایی نشنیده‌ام.

وی افزود: وزیر کشاورزی در جلسه کمیسیون کشاورزی مجلس گفتند که دست‌هایی در پشت پرده واردات وجود دارد و زور من به آن‌ها نمی‌رسد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: الآن وزیر جهاد کشاورزی به‌کلی کنترل بازار برنج را واداده و همه‌چیز را ول کرده است.

حسنی ضمن تکذیب برخی اخبار مبنی بر بازداشت مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع‌دستی و گردشگری گیلان اظهار کرد: چنین خبری را نشنیده‌ام و تأیید نمی‌کنم.

وی درباره اظهارات نماینده آستانه اشرفیه در خصوص تعیین تکلیف میراث فرهنگی و گردشگری گیلان در جلسه اخیر شورای اداری استان افزود: نمایندگان استان از میزان کار انجام‌ شده در سال‌های اخیر در حوزه کشاورزی و گردشگری راضی نیستند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گیلان یک استان گردشگری است اما به نسبت اهمیت استان در حوزه گردشگری در گیلان کار برای این حوزه انجام نشده است.

حسنی درباره موضوع پشیمانی اصلاح‌طلبان در رأی به روحانی اظهار کرد: بحث پشیمانی موضوعیت ندارد اما اصلاح‌طلبان به هیچ‌کس چک سفید امضا نداده‌اند.

وی تأکید کرد: من سیاست را به معنی سیاست‌زدگی قبول ندارم و سیاست عمومی را فدای سیاست‌زدگی به معنی دروغ‌گویی نمی‌کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار