مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در هشت ماهه امسال 24 میلیارد و 370 میلون ریال صدقه در استان خراسان شمالی جمع آوری شده است.
کد خبر: ۵۴۰۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 18 December 2017
عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: شهرستان بجنورد با مبلغ 10 میلیارد ریال بیشترین درآمد را در سطح استان از محل صدقات به خود اختصاص داده است.

وی گفت: در هشت ماهه امسال چهار میلیارد و 200 میلیون ریال صدقه از مراکز نیکوکاری در خراسان شمالی جمع آوری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 201 درصد رشد را نشان می دهد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اظهار کرد: 2 هزار و 500 صندوق صدقات در سال جاری به مراکز نیکوکاری شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، اسفراین، شیروان و فاروج در استان واگذار شده است.

وی افزود: در سال 94 نیز سه هزار و 496 صندوق صدقات به مراکز نیکوکاری در شهرستان های گرمه و جاجرم تحویل داده شد.

اهرابی اضافه کرد: با اجرای طرح واگذاری صندوق صدقات به مراکز نیکوکاری، خود مردم وارد حیطه کار می شوند و با نظارت آنها مبالغ جمع آوری شده از محل صدقات برای نیازمندان هزینه می شود.

وی تعداد مراکز نیکوکاری در سطح خراسان شمالی را 69 مرکز برشمرد و اظهارکرد: در استان 2 هزار و 300 صندوق بزرگ، یک هزار و 800 صندوق متوسط و 118 هزار صندوق کوچک جهت جمع آوری صدقات وجود دارد.

گفتنی است:اکنون 33 هزار خانواده محروم با جمعیت 53 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد خراسان شمالی هستند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار