مدیرکل دامپزشکی استان خراسان شمالی با اشاره به رشد پیگیری اعتبارات در آغاز دولت دوازدهم گفت: بهره‌برداری از آزمایشگاه دامپزشکی استان تا پایان سال جاری انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۴۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 19 December 2017
محمد احمدی صبح امروز در نشست خبری اداره‌کل دامپزشکی خراسان شمالی اظهار داشت: از آغاز دولت دوازدهم پیگیری اعتبارات٬ 20 درصد رشد کرده است.

وی افزود: در صد روز اول شروع کار دولت دوازدهم٬  احداث ساختمان قرنطینه دامپزشکی چمن‌بید پیگیری شد که در حال حاضر نیز در مرحله سفت‌کاری است و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید. هم‌چنین اعتبار احداث دو ساختمان پست دامپزشکی در روستای یکه سعود منطقه راز و جرگلان و روستای شوقان نیز مصوب شده است.

مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی در ادامه خاطر نشان کرد: محموله پنج تنی به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شد که شامل سم، ماده‌های ضدعفونی، مکمل دارویی آنتی‌بیوتیک و داروهای ضد التهاب است.

وی افزود: بیش از 63 قلم کالا به ارزش یک میلیارد و 200میلیون تومان کمک غیر نقدی و بیش از 139 میلیون تومان وجه نقد٬ جمع‌آوری و برای غرب کشور ارسال شد که کارکنان اداره دامپزشکی استان نیز یک روز حقوق خود را تقدیم به مردم زلزله زده تقدیم کردند.

احمدی فعالیت‌های دامپزشکی استان از آغاز دولت دوازدهم  را در حوزه طیور، آبزیان و زنبور عسل و نظارت بر محور بهداشت عمومی دانست و گفت: جوجه ریزی ٬ واکسیناسیون طیور صنعتی ٬ نمونه‌برداری زنبورستان٬ بازدید از اماکن دامی و وابسته به دام٬کشتار دام سبک و سنگین  و کشتار طیور و صدور گواهی بهداشتی در موارد مرغ زنده و فرآورده های خام دامی از مهم‌ترین اقدامات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار