فرمانده انتظامی خراسان شمالی از رهایی گروگان مرد ۵۰ ساله مشهدی در شهرستان شیروان خبر داد.
کد خبر: ۵۴۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 20 December 2017
به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری با بیان این مطلب اظهار داشت: در پی نیابت قضایی ماموران پلیس آگاهی مشهد و اعلام گروگان‌گیری مرد 50 ساله از مشهد که به احتمال زیاد در این شهرستان مخفی کرده اند، موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران آگاهی شهرستان شیروان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن دو نفر از گروگان گیران را شناسایی و دریک عملیات ضربتی و غافلگیرانه موفق شدند آنان را دستگیر و گروگان را صحیح و سالم آزاد و به آغوش گرم خانواده‌اش بازگردانند.

مقام ارشد انتظامی استان خراسان شمالی بیان داشت: همچنین پس از انتقال متهمان به مقر انتظامی و بازجویی‌های پلیسی٬ در یک عملیات جداگانه 2 نفر دیگر از همدستان این متهمان را دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند. 

مظاهری اظهار داشت: در بازجویی های انجام شده٬ آدم‌ربایان انگیزه خود از این کار را طلب وجه از فرد اعلام کرده‌اند که پلیس قبل از هر اقدامی در قالب یک عملیات ضربتی آنان را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی استان باهدف پیشگیری از وقوع حوادث مشابه از عموم مردم و شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار