با حضور نایب رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در بجنورد و در مجمع این هیئت٬ رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولین خراسان شمالی انتخاب شد.
کد خبر: ۵۴۱۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ 20 December 2017
علیرضا صفارزاده٬  نایب رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین٬ ظهر امروز در مجمع هیئت جانبازان و معلولین خراسان شمالی اظهار داشت: نیاز به تغییر نگاه‌ها به ورزش جانبازان و معلولین داریم. شأن خدمت به مردم و به خصوص معلولین آنقدر بالا است که برخی از علما می‌فرمایند که به جای مستحبات به کار مردم بپردازید.

وی افزود: معلولیت نشان از محدودیت و کم داشتن چیزی نیست‌،این رموضوع را باید به صورت یک فرهنگ عمومی٬ القاء و نهادینه کرد. معلولین جسمی نیز برای کسانی که روحشان معلول است دعا کنند.

نایب رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در ادامه گفت: باید در این هیئت٬ کار را جهادی پیش ببرید تا بتوانیم همچنان افتخارات عظیم این گروه ورزشی را در دنیا نشان داده و ادامه دهیم.

در ادامه این جلسه رای گیری برای انتخاب رئیس هیات جانبازان و معلولین استان در حضور مسئولین ورزشی کشور و استان انجام شد که برات ایمنی٬ از جانبازان جنگ تحمیلی٬ به‌عنوان رئیس این هیئت به مدت‌ چهارسال انتخاب شد.

استعدادهای ورزش جانبازان و معلولین استان شناسایی می‌شود

رئیس جدید هیئت ورزشی جانبازان و معلولین استان در این نشست اظهار داشت: از بهمن‌ماه سال 93 تاکنون به‌عنوان سرپرست هیئت هستم.

وی افزود: پیش از این تنها در رشته والیبال نشسته در شهرستان‌های شیروان، بجنورد و اسفراین فعالیت داشتیم اما در طول این مدت٬ در اکثر رشته‌های ورزشی از قبیل تیروکمان آقایان و بانوان، تنیس روی میز آقایان و بانوان، فوتبال هفت نفره، بسکتبال با ویلچر، کوهنوردی، دوومیدانی و دوچرخه‌سواری فعالیت ویژه‌ای اتفاق افتاده است.

ایمنی تاکید کرد: ما ورزشکارانی داریم که مستعد وزنه‌برداری، تیروکمان و فوتبال دستی هستند و اگر امکانات و تجهیزات لازم فراهم شود و مسئولان استانی و کشوری حمایت کنند٬ قطعاً هم در مجامع کشوری و هم بین‌المللی٬ حرفی برای گفتن خواهند داشت و می‌توانند مایه افتخار و عزت کشور شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار