امام‌جمعه بجنورد گفت: انتقاد به بودجه نهادهای مذهبی و فرهنگی نقشه سوءاستفاده کنندگان برای منحرف شدن اذهان مردم نسبت به چپاول گران واقعی بودجه بیت‌المال است و مردم باید آگاه باشند.
کد خبر: ۵۴۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 23 December 2017
حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی و سیاسی جمعه بجنورد با نقل‌قول از رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه کارها باید در اتاق شیشه‌ای انجام شود، اظهار کرد: این پیشنهاد خوبی است اما باید این شفاف‌سازی از مسئولان بالادستی شروع شود.

حجت‌الاسلام یعقوبی تصریح کرد: در بحث بودجه که این روزها مطرح است، عده‌ای سراغ حوزه‌های علمیه رفتند و لبه تیز انتقادات خود را به سمت نهادهای مذهبی و فرهنگی برده‌اند.

وی عنوان کرد: شبکه‌های خائن و خیانت‌کار به‌جای زیر سؤال بردن بودجه این نهادها، بودجه‌های جاری و حق الجلساتی که برخی دریافت می‌کنند که رقم آن قابل‌مقایسه نیست.

وی افزود: اگر این روند ادامه پیدا کند ما نیز از همین تریبون آمار می‌دهیم و رسوا می‌کنیم کسانی را که بودجه بیت‌المال را نه لقمه‌ای بلکه نجومی بلعیده‌اند و معلوم نیست که عاقبت با آن‌ها چه کردند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تأکید کرد: مردم آگاه باشند تا عده‌ای از سخنان مسئولان ما سوءاستفاده نکنند و اذهان را نسبت به چپاول گران واقعی بودجه بیت‌المال منحرف کنند.

چهره واقعی دشمنان در حماسه ۹دی آشکار شد

حجت‌الاسلام یعقوبی با اشاره به نزدیک شدن به یوم‌الله ۹ دی اظهار کرد: این روز یک حماسه ماندگار و یک یوم‌الله بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: مردمی که پس از انتخابات سال ۸۸ شاهد یک فتنه فراگیر بودند باغیرت و بصیرت دینی خود میدان را از فتنه گران گرفتند و آنان را به گورستان تاریخ فرستادند.

وی تصریح کرد: متقلب گران، پروژه تقلب در انتخابات را مطرح کردند تا به‌این‌ترتیب براندازی نظام را رقم بزنند اما ملت بزرگ ایران روزی بزرگ خلق کردند و ۹دی برجسته‌تر و سرنوشت‌سازتر از سایر یوم‌الله‌ها در تاریخ ما ثبت شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تأکید کرد: چهره واقعی دشمنان نقاب‌دار در این حماسه آشکار شد و مردم تکلیفشان را مشخص کردند.

بازماندگان از تحصیل از نهضت سوادآموزی استقبال کنند

حجت‌الاسلام یعقوبی با اشاره به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی، گفت: نهضت سوادآموزی یادگار امام خمینی(ره) است.

وی بابیان اینکه انسان باسواد بینا است عنوان کرد: نهضت سوادآموزی هم در دنیا و نیز در آخرت به انسان منفعت می‌رساند.

وی به بازماندگان از تحصیل به‌ویژه در بین نسل جوان تأکید کرد در نهضت سوادآموزی شرکت و از علم و سوادآموزی استقبال کنند.

امام‌جمعه بجنورد همچنین با اشاره به سالروز ولادت حضرت عیسی(ع) اظهار کرد: امروز پیروان این حضرت از دستورات واقعی دین مسیح دورافتاده‌اند و خشن‌ترین انسان‌های روی زمین شده‌اند.

حجت‌الاسلام یعقوبی تصریح کرد: آمریکا ادعای پیروی از حضرت عیسی(ع) را دارد اما دنیا را به خاک و خون می‌کشد و مرد، زن، کودک و بی‌گناه را هدف آماج گلوله‌های جنایتکاران قرار داده است.

وی بابیان اینکه مصدق، مبشر و مبارک ازجمله ویژگی‌های حضرت عیسی(ع) بود گفت: امیدواریم پیروان این حضرت به این سه ویژگی پایبند باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار