نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: امروز دشمن نمی‌خواهد ابرقدرتی ایران در دنیا را قبول کند.
کد خبر: ۵۴۹۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 08 January 2018

حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی پیش از ظهر یک‌شنبه در ستاد گرامی داشت ایام‌الله دهه مبارک فجر بابیان اینکه ایران همچون استخوانی در گلوی استکبار جهانی است، اظهار کرد: ایران در تمامی تصمیمات جهانی مطرح است به همین دلیل نمی‌خواهند ما را به‌عنوان ابرقدرت بشناسند.

وی بابیان اینکه مقام معظم رهبری ابر مردی است که عامل ابرقدرتی ایران شده، تصریح کرد: ولایت نعمت بزرگ انقلاب است که چنین نعمتی در هیچ جای دنیا وجود ندارد.

نماینده ولی فقه در خراسان شمالی افزود: شکرگزاری در برابر نعمت انقلاب ضامن بقا و تداوم یوم‌الله است.

حجت‌الاسلام یعقوبی با تأکید براینکه برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید سزاوار ایران باشد، تصریح کرد: اغتشاشات اخیر که در اتاق فکر آمریکا و هم‌پیمانان او چیده شده بود در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی نشان‌دهنده تلخ کردن شیرینی انقلاب به کام مردم ایران بود.

وی تأکید کرد: طی ایام دهه فجر امسال برنامه‌ها باشکوه‌تر و دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی را بهتر تبیین شوند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی اضافه کرد: همچنین طی این ایام پیروزهایی که ایران دست‌یافته را برای مردم بیان شود تا متوجه شوند.

دوران خامی ملت یاران به اتمام رسید

حجت‌الاسلام یعقوبی بابیان اینکه دوران خامی ایران به اتمام رسیده است، بیان کرد: ملت ایران به لحاظ سیاسی پخته‌شده‌اند و دوست و دشمن را می‌شناسند.

وی بابیان اینکه انقلاب روز خدا بود، اظهار کرد: پیروی انقلاب اسلامی نشان‌دهنده توجه ویژه خداوند بر ملت ایران بود چراکه قدرت‌های بزرگ را با سرنگونی غافلگیر کرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در ادامه گفت: برای رسیدن به هدف، باید سختی‌ها را پشت سر گذاشت و ناامیدی به خود راه نداد.

حجت‌الاسلام یعقوبی صبر و شکیبایی را دو عامل بقاء انقلاب دانست و افزود: صبوری به هنگام سختی و شکر پس از پیروزی نشان‌دهنده ایمان قوی و رسیدن به بصیرت است که انقلاب را تضمین می‌کند.

وی با اشاره به مراحل طی شده انقلاب اسلامی بیان کرد: ملت ایران در مرحله نخست نظام گذشته را ویران و در مرحله دوم نظام جمهوری اسلامی را تأسیس کردند و در مرحله سوم تمام پایه‌های نظام تثبیت شد و سپس با تداوم انقلاب که بسیار باارزش است مرحله چهارم را پشت سر گذاشتند و امروز در آستانه مرحله پنجم که تمدن سازی دینی قرار داریم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی افزود: امروز پس از گذشت 40 سال تجربه و پختگی تمدن دینی را به دنیا ثابت خواهیم کرد چراکه حرف برای گفتن داریم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار