امام‌جمعه موقت بجنورد گفت: وجود ولایت‌فقیه عامل پیروزی مردم ایران در فتنه‌های اخیر بوده است.
کد خبر: ۵۵۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 13 January 2018

حجت‌الاسلام سید مرتضی موسوی جاجرمی در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد بابیان اینکه هدف دشمن شایع پراکنی علیه مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: تجربه نشان داده هر زمان دشمن از ملت ایران شکست‌خورده برای ضربه به رهبری وارد عمل می‌شود اما همواره با این اقدام کوچک‌ شده‌اند.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی افزود: تاکنون دشمن هر نقشه‌ای از طریق بنگاه‌های خبرسازی علیه رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران داشته قبل از عمل خنثی‌شده و بداند با پخش فیلم و اغفال جوانان راه به‌جایی نخواهد برد.

وی بابیان اینکه دشمن تنها قادر به درک عوامل مادی است و توانایی درک عوامل معنوی را ندارد، تأکید کرد: از ایجاد زخم جلوگیری کنیم چراکه دشمن همچون مگس روی آن می‌نشیند و تغذیه می‌کند.

امام‌جمعه موقت بجنورد به علت اصلی پیروزی ایران در مقابل فتنه اخیر اشاره کرد و گفت: ایران تنها کشوری است که قانون و نظام آن اسلامی است از همین رو مردم باایمان راسخ از ابتدای انقلاب تا به امروز از ارزش‌های اسلام ناب محمدی دفاع کرده‌اند.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی تبعیت مردم از امام خمینی (ره) بود، به‌طوری شب ۲۲ بهمن‌ماه سال ۵۷، نظام شاهنشاهی با توطئه قصد نابودی انقلاب را داشت و امام دستور داد برای دفاع از انقلاب مردم به خیابان‌ها بریزند که همان شب پیروزی حاصل شد.

وی افزود: امروز نیز ملت ایران گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری هستند و با رهنمودهای ایشان نخواهد گذاشت کلید این انقلاب به دست نااهل‌ها و دشمنان نظام افتاده شود.

امام‌جمعه موقت بجنورد وحدت و هم‌بستگی ملت ایران را دیگر عامل پیروزی فتنه اخیر دانست و گفت: تا زمانی که وحدت و اتحاد وجود داشته باشد نظام جمهوری اسلامی ایران پایدار خواهد ماند.

وی تصریح کرد: آمریکا، اسرائیل و عربستان با راه‌اندازی اتاق‌های فکر همواره علیه نابودی ایران تلاش دارند اما کور خوانده‌اند چراکه ملت ایران هوشیار و گوش‌به‌فرمان رهبری هستند.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی بیان کرد: کشور دارای مشکلاتی است که اگر مسئولان برای رفع آن‌ها یکدیگر را یاری کنند قطعاً مشکلات مردم رفع و دیگرکسی جرات نمی‌کند از آب گل‌آلود ماهی بگیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار