دبیر هیئت کشتی خراسان شمالی گفت: نمایندگان استان در رقابت‌های کشتی پهلوانی کشور یک مدال طلا و سه برنز کسب کردند.
کد خبر: ۵۵۱۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 13 January 2018

مهدی نامور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رقابت‌های کشتی پهلوانی بزرگ‌سالان قهرمانی کشور گرامیداشت زنده یادان عباس زندی و علیرضا سلیمانی در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد و در پایان تیم خراسان شمالی پس از مازندران در جایگاه دوم تیمی ایستاد.

نامور افزود: مازندران با ۴۱ امتیاز قهرمان و خراسان شمالی با ۴۰ امتیاز نایب‌قهرمان و خراسان رضوی الف با ۳۰ امتیاز سوم شد.

وی تصریح کرد: همچنین آذربایجان شرقی با ۲۹ امتیاز، خراسان رضوی ب با ۲۵ امتیاز، تهران ۲۵ امتیاز، خراسان جنوبی ۲۴ امتیاز، اردبیل ۲۴ امتیاز، همدان با ۱۵ امتیاز و سیستان و بلوچستان با ۱۴ امتیاز به ترتیب جایگاه‌های چهارم تا دهم را به خود اختصاص دادند.

به گفته وی در رده‌بندی انفرادی نیز در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی علمی در جایگاه سوم ایستاد، در ۷۰ کیلوگرم علی عباسی و جلال علیزاده در جایگاه پنجم و هشتم ایستادند.

دبیر هیئت کشتی خراسان شمالی بیان کرد: در وزن ۸۰ کیلوگرم حمید الهیان سوم شد، در ۱۰۰ کیلوگرم مجتبی کلانتریان در جایگاه نخست کشور ایستاد و در مثبت ۱۰۰ کیلوگرم امیر محمدی در جایگاه سوم ایستاد و به مدال برنز بسنده کرد.

نامور گفت: ۹ کشتی‌گیر خراسان شمالی به رقابت‌های کشتی پهلوانی زورخانه‌ای قهرمانی کشور اعزام شدند، این رقابت‌ها با حضور کشتی‌گیرانی از سراسر کشور در ۶ وزن برگزار شد که در پایان رقابت‌های سنگین‌وزن، بازوبند پهلوان کشور در سال ۹۶ توسط خانواده معظم یکی از شهدای کشور، اهداء شد.

وی افزود: مهدی علمی در وزن ۶۰ کیلوگرم، علی عباسی در وزن ۷۰، حمید الهیان وزن ۸۰، احسان قلی زاده وزن ۹۰، مجتبی کلانتریان وزن ۱۰۰، امیر محمدی، حسین عباس ور، عباس نیستانی و علی قهرمانلو در روزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم به‌عنوان اعضای تیم اعزامی خراسان شمالی به این رقابت‌ها اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: مجید یگانه و سام تفضلی به‌عنوان مربیان تیم و محمد میری به‌عنوان سرپرست تیم را همراهی کردند.

به گفته نامور سال گذشته در این رقابت‌ها تمام اعضای تیم صاحب‌مقام و به مسابقات جهانی نیز اعزام شدند.

نامور افزود: نفرات اعزامی با توجه به مسابقات انتخابی که جمعه گذشته در اسفراین با شرکت ۹۱ کشتی‌گیر در قالب ۶ تیم از شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، شیروان، جاجرم، گرمه و فاروج در محل سالن ورزشی شهید مرادیان برگزار شد، انتخاب شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار