شهردار بجنورد گفت: برنامه‌های مشوق برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شهری بجنورد ارائه می‌شود.
کد خبر: ۵۵۱۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 13 January 2018

روح‌الله براتیان امروز در همایش تخصصی سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی اظهار داشت: نگاه به بخش سرمایه‌گذاری در شهر٬ نگاهی فرابخشی است و توسعه اقتصادی بر مبنای سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد.

وی افزود: خوشبختانه مقدمات مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری صورت گرفته است و در این راستا تیم 60 نفره که عامل توسعه استان آذربایجان شرقی و به ویژه شهر تبریز بودند طی مدت 12 ماه برنامه‌های منسجم خود را جهت توسعه استان ارائه خواهند کرد.

شهردار بجنورد ضمن اشاره به برگزاری کارگاه‌های تخصصی در حوزه مشارکت بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری بیان داشت: از ابتدای بهمن‌ماه٬ کارگاه‌های تخصصی در این حوزه برگزار می‌شود و پس از تغییر نگاه به سرمایه‌گذاری، شرکت‌های موثر در امور بین المللی جهت برگزاری سمینار بین المللی سرمایه‌گذاری دعوت خواهند شد.

مهدی محمدی نیز در حاشیه این همایش با بیان این مطلب که شورای پنجم بر مدار توسعه شهری گام بر‌می‌دارد اظهار داشت: نگاه به بخش سرمایه‌گذاری نگاهی استانی است و در حوزه مطالعاتی سرمایه گذاری در سه آیتم CDS، برندلینگ و بسته‌های سرمایه‌گذاری انجام خواهد شد.

رئیس شورای شهر بجنورد تصریح کرد: با توجه به اینکه شهر تبریز در توسعه شهر و سرمایه‌گذاری موفق بوده لذا شهر تبریز به عنوان پایلوت سرمایه گذاری انتخاب شد چراکه کلید موفقیت این شهر نیز طرح‌های مطالعاتی بوده و این مطالعات بر مبنای سوابق تجربی انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار