مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی گفت: طرح‌های محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی در ۵ دهستان خراسان شمالی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۵۵۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 14 January 2018

محمد اکبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد٬ با اشاره فعالیت‌های این نمایندگی در استان خراسان شمالی٬ اظهار داشت: فعالیت‌های زیادی در راستای محرومیت‌زدایی صورت گرفته و طرح‌های محرومیت‌زدایی در 5 دهستان استان انجام شده است.

وی افزود: اگر موقوفات عام‌تر شود و در بخش‌هایی هم‌چون کارهای علمی، کمک به دانشجویان و دانش آموزان و درمان افراد نیازمند مورد استفاده واقع شود٬ موثرتر بوده و با گسترش نذورات در استان٬ می‌توانیم در کاهش مشکلات مردم سهم بزرگی داشته باشیم.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی تصریح کرد: نیاز به کسانی داریم که برای خدمت رسانی به مردم وقت بگذارند و با ایده‌های نو و جوان٬ ظرفیت‌های بزرگ و خوبی را برای استان ایجاد کنند.

اکبرزاده ادامه داد: بنا داریم سالی یکبار همایشی برای اجرا و عملیاتی شدن فعالیت‌های به سرانجام رسیده و تقدیر از فعالان خدمت‌رسانی به مردم را در استان برگزار کنیم.

وی افزود: با انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی با مسئولین و دستگاه‌ها٬ با نگاه دینی و ترویج وقف عام توسط مردم در مساجد، می‌توان شناسایی خیرین٬ هدایت و برنامه ریزی وقف‌ها در بخش خدمت‌رسانی درمانی و ایجاد اشتغال برای مردم استان را رقم زد.

اکبر زاده در پایان خاطر نشان کرد: نام حضرت امام رضا (ع) زمینه پیشرفت و خدمت رسانی و کمک به پیشرفت استان می‌شود و با تقویت مساجد این روند تسریع خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار