فرماندار شیروان گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم است.
کد خبر: ۵۵۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 16 January 2018

امین رضا مرآتی امروز در جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان با بیان اینکه ملت ایران با رهبری‌های امام خمینی مسیر نظام سیاسی کشور را تغییر دادند، اظهار داشت: اگر رهبری حضرت امام خمینی(ره) و همراهی‌های همیشگی و مداوم مردم نبود به‌طور قطع این انقلاب به پیروزی نمی‌رسید.

وی حرکت مردم ایران و امام (ره) را عظمتی منحصر به فرد دانست وافزود: امام دست‌خالی و با توکل به خدا علیه نظام ننگین شاه برخواست و همین موضوع، انقلاب اسلام را به برگ زرینی در تاریخ دنیا و کشور تبدیل کرده است.

نماینده عالی دولت در شیروان با اشاره به حمایت‌های آمریکا از شاه، گفت: امروز ملت ایران به خوبی با چهره آمریکا آشنا شده‌ و می‌دانند که همواره آمریکا در صدد براندازی نظام بوده و است.

مرآتی با بیان این که امام راحل(ره) همواره وحدت کلمه را به عنوان رمز پیروزی انقلاب سفارش می‌کردند، افزود: اگر در سال 57، وحدت کلمه و همدلی و همزبانی و برادری ملت موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد امروز هم تداوم این انقلاب در گرو همدلی و وحدت مردم است.

وی افزود: امروز استکبار جهانی با همه اعوان و انصار خود در برابر انقلاب ایستاده است و قرائت دیگری از اسلام ارایه می‌شود که با شعار "الله اکبر" انسان‌ها را می‌کشد، در این شرایط باید گوش به فرمان رهبری و با وحدت و همدلی از انقلاب دفاع کنیم.

فرماندار شیروان گفت: ما همان مردمی هستیم که در تحکیم پایه‌های انقلاب و در هشت سال دفاع مقدس، با تمام وجود عشق و علاقه خود را به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ثابت کردیم و سند افتخار ما، هزاران شهید و جانبازی است که تقدیم انقلاب کرده‌ایم.

مرآتی با اشاراه به اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی کشور ایران به یک کشور قدرتمند و عزتمند و یک حکومت پویا مبتنی بر مردم سالاری و نفی سلطه تبدیل شده است و وظیفه ما صیانت از انقلاب اسلامی است تصریح کرد: پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی از طریق اتحاد ملی و انسجام همگانی و با تاکید بر حفظ منافع و مصالح ملی امکان پذیر است که زمینه ساز نشاط و بالندگی کشور را فراهم می کند.

فرماندار شیروان با تاکید بر اینکه خدمتگزاری به مردم، رفع مشکلات، نگرانی‌های اجتماعی، اقتصادی و عمرانی مردم در این دولت و قوه مجریه نمایان است،خاطرنشان کرد: دولت یازدهم با شعار اعتدال‌گرایی، تدبیر و امید تلاش کرده است در راستای ارتقای سطح زندگی مردم گام بردارد.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر فرصتی است که مروری داشته باشیم و ببینیم خدمتگذاری مسئولان به مردم چطور بوده و آیا مردم از عملکرد مردم راضی هستند افزود: در شیروان به شکر خدا و وحدت و همدلی خوبی که با محوریت امام جمعه محترم وجود دارد مشکلی را در سطح شهرستان نداشته‌ایم و تمام فکر و تلاش مردم و مسئولین در راستای رشد و توسعه شهرستان بوده است.

وظیفه ما صیانت از میراث جاودانه امام راحل است

امام جمعه شهرستان شیروان نیز در این جلسه با بیان اینکه امروز وظیفه ما حفظ و صیانت از میراث جاودانه امام راحل است اظهار داشت: برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر باید باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود تا باردیگر شاهد شکست دشمنان انقلاب باشیم.

حجت الاسلام حسین کوثری با بیان اینکه ملت ایران توانست با رهبری های امام راحل پیروزی بزرگی را کسب کند و انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کند افزود: دشمنانی که دیروز نمی‌گذاشتند انقلاب اسلامی پیروز شود، امروز به دنبال براندازی این نظام و مانع رسیدن این انقلاب و نظام به اهداف عالیه هستند که قطعا به خواسته شوم خود هرگز نمی رسند.

وی تصریح کرد: در اتفاقات اخیر دیدید دشمن چگونه از مطالبات مردم سواستفاده کرد و با موج سواری اتفاقات دنبال براندازی نظام بود اما بازهم با هوشیاری مردم و مسئولان این توطئه هم خنثی شد.

امام جمعه شیروان تاکید کرد: باید دستاوردهای انقلاب و نظام را برای مردم بیان کنیم تا در جریان اقدامات انجام شده قرار بگیرند.

حجت الاسلام کوثری گفت: جوانان ما اوراق ننگین تاریخ ستم شاهی را ندیدند و وظیفه ما بیان اتفاقات و خاطرات گذشته برای نسل جوان است تا با حقایق آن زمان به‌خوبی آشنا شوند و فریب دشمن را نخورند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار