رئیس دادگستری خراسان شمالی گفت: ۵۰ درصد از حق ثبتی که توسط ثبت اسناد انجام می‌گیرد به ارگان‌های دیگر تخصیص پیدا می‌کند‌.
کد خبر: ۵۶۱۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 04 February 2018

حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری در مراسم افتتاح کانون سردفترداران و دفتر داران اظهار داشت: مردان و زنان قهرمان در اعتلای انقلاب اسلامی در ادوار مختلف با یکدیگرنقش ایفا کرده اند.

وی افزود: شخصیت امام خمینی (ره) در ابعاد مختلف بیکران است که از دل عاشورا و اسلام ناب محمدی جوشیدن گرفته و بر پیکر اجتماع مسلمین ساری و جاری و تبدیل به دریای بیکرانی از انسان‌های آزادی خواه و ظلم ستیز شد.

ریاست دادگستری در خصوص خدماتی که از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک  انجام می‌گیرد تصریح کرد: خدمت خالصانه و صادقانه درجهت رفع نیازهای مردم از شاخصه‌های اصلی این سازمان راهبردی است.

وی در ادامه افزود: امیدواریم مقدمات شکل‌گیری کامل این کانون در استان هرچه سریع‌تر انجام شود تا کمی و کاستی‌هایی که در قبل بود جبران شده و بتوانیم گام مهم دیگری در خدمت به مردم برداشته باشیم.

‌جعفری خاطر نشان کرد: از صددرصد حق ثبتی که کانون دفتر داران و سردفترداران ایجاد می‌کند٬ 50درصد آن به هلال احمر اختصاص پیدا می‌کند که در خواست ما این است تا با توجه به بودجه پایین این سازمان روند انتقال درآمد به سازمان‌های دیگر متوقف شود ودر خود این سازمان هزینه شود.

وی در پایان گفت: انتظارات از کانون سردفترداران و دفترداران استان بسیار بالا است و امیدواریم همانند چند سال گذشته که رتبه‌های برتر کشوری را دارا بوده‌اند بتوانند خدمات شایسته‌ای در این سازمان داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار