معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: در سومین روز از جشنواره فیلم فجر استان، سه فیلم «لاتاری »، «کامیون» و «فیلشاه» در سینما گلشن بجنورد روی پرده می‌رود.
کد خبر: ۵۶۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 05 February 2018

ابوالحسن حیدری اظهار کرد: فیلم‌های «لاتاری» به کارگردانی محمدحسین محدویان، «کامیون» به کارگردانی کامبوزیا پرتویی و «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان صبح و بعدازظهر امروز دوشنبه در سینما گلشن بجنورد اکران می‌شود.

حیدری افزود: فیلم «فیلشاه» ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه، «لاتاری» ساعت ۱۶و «کامیون» در ساعت ۱۸و ۳۰ دقیقه اکران می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین فیلم سینمایی «عرق سرد» به کارگردانی سهیل بیرقی برای دومین روز متوالی در ساعت ۲۱ امشب در سینما گلشن اکران شد.

سرپرست معاونت هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: علاقه‌مندان به تماشای جشنواره فیلم فجر می‌توانند با مراجعه به سایت مربوطه و یا صبح هرروز با مراجعه به گیشه سینما، بلیت مربوط به فیلم‌های همان روز را تهیه کنند.

حیدری بابیان اینکه ۱۶ فیلم فاخر سینمایی کشور طی ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان اکران می‌شود، عنوان کرد: این فیلم‌ها هرروز در چهار سانس و در ساعت‌های ۱۰، ۱۶، ۱۸ و ۳۰ دقیقه و ۲۱ روی پرده می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی با اکران ١٦ فیلم فاخر این دوره از جشنواره از ١٤ تا ٢٢ بهمن‌ماه جاری در بجنورد ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار