مدیر عامل آب و فاضلاب خراسان شمالی از حفر ۱۷ حلقه چاه آب در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 06 February 2018

غلامحسین ساقی اظهار کرد: به منظور تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای شهروندان خراسان شمالی طی سال آینده، ۱۷ حلقه چاه آب جانمایی و حفر خواهد شد.

ساقی افزود: از این تعداد حفر چاه در خراسان شمالی دو حلقه چاه در شیروان، یک حلقه در فاروج، دو حلقه چاه در راز، یک حلقه در اسفراین و در آشخانه سه حلقه چاه حفر خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین به زودی عملیات حفاری یک حلقه چاه در شیروان، دو حلقه چاه در فاروج  و پنج حلقه چاه در شهرستان اسفراین اجرایی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در ادامه به چاه های حفر شده طی ۱۰ ماه نخست امسال اشاره کرد و گفت: طی این مدت دو حلقه چاه آب با اعتباری بالغ بر ۷۷۸۰ میلیون ریال حفاری و تجهیز شده است.

ساقی افزود: طی این مدت حفر یک حلقه چاه، احداث یک باب اتاقک سرچاه، برق رسانی، اجرای خط انتقال و احداث ایستگاه پمپاژ مسکن مهر در شهرستان اسفراین با اعتباری بالغ بر ۶۳۰۰ میلیون ریال اجرا شده است.

وی بیان کرد: همچنین طی امسال یک حلقه چاه با اعتباری بالغ بر  ۱۴۸۰ میلیون ریال در شهر راز حفر و تجهیز شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی تجهیز سه حلقه چاه در شهرستان شیروان گفت: در حال حاضر دو حلقه چاه در این شهرستان حفر شده که به زودی تجهیز و نیز یک حلقه چاه دیگر در برنامه حفاری قرار دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار