نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: مسئولان نظام اسلامی حضور باشکوه مردم را ببیند و در خدمت و حضور درصحنه از آن ها عقب نیافتند.
کد خبر: ۵۶۴۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲ 11 February 2018

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی صبح امروز در حاشیه راهپیمایی باشکوه 22بهمن اظهار داشت: بحمدالله حضور مردم بسیار عالی و خوب بوده است، این نشان از پختگی و بصیر بودن مردم است که در چهلمین سالگرد انقلاب٬ آتش به اختیار و با صلابت با حضور خود بار دیگر به آرمان‌های انقلاب لبیک گفتند.

وی افزود: مسئولین همگام و همراه مردم باشند و در خدمت و حضور درصحنه٬ از ملت عقب نیفتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: درخواست ما این است که خدمت گزاران به این نظام با حضور در میان مردم٬ مشکلات آن ها را بفهمند و در جهت رفع آن تلاش کنند.

ملت ایران بار دیگر نشان دادند که در دفاع از انقلاب از مسئولان جلوترند

محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی صبح امروز در حاشیه راهپیمایی باشکوه 22بهمن اظهار داشت: ملت ایران بار دیگر نشان دادند در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی از مسئولین خود جلوتر هستند و در تمام دوران انقلاب باحظور خود پاسخ محکمی به دشمنان این کشور داده‌اند.

وی خطاب به مسئولین نظام جمهوری اسلامی افزود: مردم با این حضور بار دیگر به مسئولین خود گفتند، به پشتوانه ما در خدمت به انقلاب و ملت کوتاهی نکنید و در برابر دشمن محکم بایستید.

صالحی تاکید کرد: امروز همه کسانی که دل در گرو ایرانی آباد، آزاد و سربلند دارند، باحضور خود حمایت شان را از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی اعلام می‌کنند. نظام جمهوری اسلامی امانتی بود که حضرت امام(ره) به دست ما سپرد تا به نسل های آینده تحویل دهیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار