فرماندار راز و جرگلان گفت: مردم شهرستان رازو جرگلان از نبود پزشک متخصص برای درمان بیماری و کمبود معلم باتجربه برای فرزندانشان رنج می‌برند.
کد خبر: ۵۶۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱ 13 February 2018

محمد زارع بابیان اینکه به علت نبود بیمارستان، پزشک متخصص در رازو جرگلان وجود ندارد، اظهار کرد: متأسفانه برخی کمبودها، رنج بسیاری برای مردم محروم به همراه دارد که بر درد آنان می‌افزاید.

زارع افزود: نبود پزشک متخصص به علت نداشتن بیمارستان پذیرفتنی نیست، بااین‌وجود انتظار می‌رود در هفته چند روزی مردم راز و جرگلان از پزشک متخصص در این شهرستان بهره‌مند باشند.

وی تصریح کرد: شهرستان راز و جرگلان همانند دیگر مناطق دارای بیماران دیالیزی، قلبی، سرطانی و سایر بیماری‌های خطرناک است که در طول شبانه‌روز به پزشک متخصص نیاز می‌شود، اما به علت این محرومیت باید به مرکز استان مراجعه کنند یا با مرگ روبرو شوند.

فرماندار راز و جرگلان در ادامه به حضور استاندار خراسان شمالی در این شهرستان و تأکید وی مبنی برساخت بیمارستان و مراکز درمانی در مرکز شهرستان راز و جرگلان و بخش‌ها اشاره کرد و گفت: استاندار بر پیگیری و نتیجه‌بخش بودن این مسئله تأکید داشت.

زارع اضافه کرد: همچنین استاندار خراسان شمالی بر ایجاد بیمارستان در شهرستان رازو جرگلان به‌گونه‌ای که شهرها و روستاهای اطراف را پوشش دهد و نیز ساخت مراکز درمانی در بخش‌ها تأکید کرده است.

وی بیان کرد: امیدواریم با تأکیدات استاندار خراسان شمالی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان برای حل این مشکل اقدام کنند.

انتقال معلمان باتجربه راز و جرگلان

فرماندار راز و جرگلان در بخشی دیگر از سخنان خود به انتقال معلمان باتجربه این شهرستان اشاره کرد و گفت: آموزش‌وپرورش با انتقال معلمان باسابقه رازو جرگلان ظلم بزرگی به دانش آموزان این شهرستان می‌کند.

زارع اظهار کرد: انتظار می‌رود مسئولان آموزش‌وپرورش به‌جای زدوبندهای سیاسی به فکر آینده دانش آموزان باشند چراکه دانش آموزان این شهرستان محروم به معلمان باتجربه و دارای تحصیلات بالا نیاز دارند.

وی همچنین به مشکل کمبود آب در روستاهای شهرستان رازو جرگلان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه روستاییان این شهرستان از کمبود و قطعی آب رنج می‌برند، امیدواریم اعتبارات قابل‌توجهی به این منظور اختصاص یابد.

فرماندار راز و جرگلان بابیان اینکه در حال حاضر ۵۴ روستای این شهرستان از نعمت گاز برخوردارند، تصریح کرد: امیدواریم بر اساس قول‌های داده‌شده تا پایان سال ۹۷ گازرسانی باقی روستاهای راز و جرگلان انجام شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار