عباس زاده مدیرکل تأمین اجتماعی ضمن تقدیر از مدیرکل و کارکنان ثبت‌اسناد و املاک استان به دلیل همکاری با تأمین اجتماعی استان نقش این تعاملات را دررسیدن دستگاه‌ها به اهداف سازمانی، مهم دانست.
کد خبر: ۵۷۰۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 24 February 2018

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی ثبت‌اسناد و املاک خراسان شمالی عباس زاده به همراه چند تن از همکاران با حضور در اداره کل ثبت‌اسناد و املاک ضمن دیدار با مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان گزارشی از وضعیت سازمان تأمین اجتماعی ارائه و بر همکاری مشترک با ثبت‌اسناد و املاک برای سرعت دهی خدمات تأکید کرد.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان شمالی ادامه داد: قانون‌گذار به‌منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی قانونی را در نظر گرفته است که در صورت فوت پدر، دختر هنگامی‌که به هر دلیلی متارکه کرد بتواند از حقوق پدر استفاده کند که این مهم سبب شده تا برخی از افراد سودجو با انجام طلاق صوری بتوانند دوباره از حقوق پدر خود برای گذران زندگی استفاده کنند.

اسدی ضمن تقدیر از حضور مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان شمالی در این جلسه گفت: وظایف ثبت‌اسناد با وظایف تأمین اجتماعی بیگانه نیست و متأسفانه در بعضی امور با توجه به ضعف قانون سودجویان از این نقیصه به نفع خود استفاده می‌نمایند و این ممکن است دراینده باعث بحران در سازمان تأمین اجتماعی گردد.

وی با اشاره به طلاق‌های صوری گفت: متأسفانه این عمل با شریعت ما هم‌خوانی ندارد و باعث از بین رفتن منابع مالی دولت می‌گردد و بافرهنگ سازی باید این‌گونه ناهنجاری‌ها در جامعه از بین برود.

وی ادامه داد: این اداره کل می‌توانند ضمن تعامل با اداره کل تأمین اجتماعی در خصوص وصول مطالبات و شناسایی اموال بدهکاران با آن اداره کل همکاری لازم را داشته باشند.

این گزارش حاکی است در این جلسه سایر موضوعات مرتبط مورد تبادل‌نظر قراردادِ شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار