استاندار خراسان شمالی گفت: تسهیلات استان را فقط برای اشتغال‌زایی تخصیص می‌دهیم و قرار نیست پول توزیع کنیم.
کد خبر: ۵۷۲۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 28 February 2018

قرار نیست پول توزیع کنیم؛ فقط برای اشتغال تسهیلات می‌دهیم

محمدرضا صالحی امروز در کارگروه اشتغال و‌توسعه استان در خصوص نارضایتی از عدم پرداخت تسهیلات در یک ماهه گذشته اظهارداشت: به موجب جلسه 7بهمن باید تاکنون اهدای تسهیلات 40طرح انجام شده باشد که این کار انجام نشده و باید مورد برسی قرار گیرد.

وی افزود: 56طرحی که تاکنون مورد تاکید کمیته فنی قرار گرفته باید هرچه زود تر بین بانک‌ها تقسیم شود تا اهدای تسهیلات آن ها به زودی و تا قبل سال جدید انجام گیرد.

بالاترین مقام اجرایی استان خاطرنشان کرد: برنامه توزیع پول و وام نداریم بلکه برنامه ایجاد اشتغال داریم و در کنار اشتغال است که تشهیلات تعلق می‌گیرد.

صالحی در خصوص تام الاختیار بودن نماینده مدیر کل.ها در جلسات تصریح کرد: زمانی که نماینده‌ای مصوبه ای را تایید می‌کند مدیرکل به هیچ عنوان حق ندارد نظر نماینده‌اش را وتو کند.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود افزود: این که رییس جمهور حرف از رفراندوم می‌زند یک عده داد و فریاد می‌کنند برای چه است، آقای روحانی چیزی جز قانون را نگفته است.

نماینده بانک‌ها در این نشست اظهارداشت: وثیقه‌های روستایی برای پرداخت وام بلا مانع است اما باید سندها شش دانگ باشد که متاسفانه در حوزه های روستایی سند شش دانگ کمتر وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار