مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مراسم معنوی اعتکاف در ۱۵۰ مسجد شهری و روستایی این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۷۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 06 March 2018

حجت الاسلام علی خادمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف از سیزدهم تا پانزدهم رجب در خراسان شمالی، اظهار کرد: براساس پیش‌بینی حدود ۱۷ هزار معتکف در ایام البیض شرکت خواهند کرد که ۱۳ هزار معتکف خانم و چهار هزار معتکف آقا هستند.

حجت‌الاسلام خادمی اعزام روحانی، توزیع احکام و شرایط حضور معتکف در مراسم اعتکاف را ازجمله برنامه‌های تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اعلام کرد.

وی با بیان اینکه برای ایام اعتکاف ۱۵۰ مبلغ و مبلغه به مساجد سطح استان اعزام می شوند، بیان کرد: این مبلغ و مبلغه ها از شهرهای قم و مشهد اعزام می شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اضافه کرد: همچنین از اساتید اخلاق به عنوان سخنران از شهرهای مشهد و قم دعوت شده تا در بین معتکفان حضور داشته باشند.

حجت الاسلام خادمی برگزاری محافل انس با قرآن، برپایی حلقه‌های صالحین، پاسخ به سؤالات شرعی، قرائت دعا و جشن میلاد حضرت علی (ع) را از جمله برنامه‌های مراسم پرفیض اعتکاف در استان برشمرد.

وی با بیان اینکه ثبت نام برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف در مساجد خراسان شمالی از بیست و پنجم بهمن‌ماه امسال شروع شده و تا نهم فروردین‌ماه سال ۹۷ ادامه دارد، گفت: معتکفین برای حضور در این مراسم معنوی به سایت مربوطه مراجعه و ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم معنوی اعتکاف از یازدهم فروردین‌ماه سال ۹۷ آغاز و به مدت سه روز در ۱۵۰ مسجد سطح استان برگزار می شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار