مجید پورعیسی ؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی در نشستی با محوریت تکریم و معارفه ۳ مدیرکل حوزه های زیرمجموعه این معاونت گفت: در هر حوزه ای انتصاب های جدید می تواند در مسیر اثربخشی بیشتر امور، مفید واقع شود.
کد خبر: ۵۸۷۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳ 07 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مجید پورعیسی در مراسم تکریم و معارفه 3 مدیرکل این حوزه  اظهار داشت: با انتصاب های جدید شاهد اثربخشی بیشتری خواهیم بود؛ ضمن این که این بدان معنا نیست که مدیران سابق اثربخشی نداشته اند بلکه  این جابه جایی ها می تواند منشا اثرات مثبتی در هر حوزه کاری محسوب شود.
وی با تاکید بر این که مدیران و کارشناسان هر حوزه ای باید به روز  و درصدد ایجاد تحولات باشند، افزود: با ایجاد تحول و خلاقیت است که در حوزه اقتصادی می توانید شاهد تحولات چشمگیری باشید.
پورعیسی در بخش دیگر سخنان خود بر اهمیت مجموعه فناوری اطلاعات استان تاکید داشت و خاطرنشان کرد: باید جایگاه  استان در این حوزه به درستی شناخته شود و تمام الزامات این حوزه تا پایان برنامه ششم توسعه را تعریف کنیم.
وی خطاب به مدیران حاضر در جلسه با تاکید بر این که امر مشارکت باید جدی گرفته شود، تصریح کرد: مدیران باید از تمام ظرفیت ها و قابلیت های نیروهای کارشناس خود  بهره مند شوند و کارشناسان به تناسب این استعدادها به دنبال ارائه خلاقیت و ایده در محیط کاری خود باشند.
پورعیسی ادامه داد: اگر مدیران برای نیروهای کارشناس خود فرصت ایجاد کنند، آن ها می توانند خلاقیت و اثربخشی خود را در محیط کار به منصه ظهور برسانند زیرا هدف اصلی ما رسیدن به موفقیت و پیروزی است ضمن این که تمامی این کارشناسان نیز تا پایان اردیبهشت مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.
گفتنی است؛ با ابلاغ احکامی که به امضای محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی رسیده است، محمدرضا موفق یساقی به عنوان مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، معصومه رضایی به عنوان مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری و مجید درخشانی به عنوان مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی معرفی شدند و از زحمات عابدی و شمسی پور نیز بابت مسئولیت گذشته آنان تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار