رئیس شبکه بهداشت و درمان شیروان خبر داد
رئیس شبکه بهداشت و درمان شیروان ضمن تشریح وضعیت اورژانس‌های بیمارستان‌های شیروان در ایام نوروز، آمار اورژانس این شهرستان را در این ایام 57 مورد تصادفی اعلام کرد.
کد خبر: ۵۸۷۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵ 08 April 2018

حسین زارع در گفتگو با خبرنگاران در شیروان اظهار کرد: در ایام نوروز 97، 5700 نفر مراجعه‌کننده به اورژانس‌های دو بیمارستان امام خمینی (ره) و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شیروان مراجعه کردند و درمان شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شیروان در ادامه افزود: از این میزان پذیرش 4617 نفر به اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) و 1083 نفر به اورژانس بیمارستان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شیروان بودند.

وی مجموع تعداد بیماران بستری‌شده در دو بیمارستان شیروان را 649 نفر و بیماران سرپائی را در این دو مرکز بهداشتی درمانی را 4983 نفر ذکر کرد.

زارع دیگر فعالیت‌های مجموعه تحت نظر خود را در ایام تعطیلات نوروزی 172 مورد بازدید انجام‌شده توسط واحد بهداشت محیط و فوریت پزشکی، 1363 نفر در مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی و ویزیت 85 نفر در رابطه با مسائل دندانپزشکی در مراکز شهری و روستایی اعلام کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شیروان آمار اورژانس این شهرستان را در این ایام 57 مورد تصادفی، 133 مورد غیر تصادفی، 129 مورد شهری،76 مورد جاده‌ای و فوت 5 نفر عنوان کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار