فرماندار شهرستان شیروان در جلسه برنامه ریزی برگزاری دومین یادواره گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم مرتضی زرهرن گفت: افتخار میکنیم که شهرستان شیروان شهدای زیادی و شهید مدافع حرم را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
کد خبر: ۵۸۷۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲ 08 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیروان ، امین رضا مرآتی افزود: سال ۹۷ را در حالی اغاز میکنیم که با تلاشهای دلاورمردان سپاه و ارتش و نظامیان کشور دیگر ریشه داعش در منطفه خشک شده است و بر عزت ایران در دنیا افزوده شده است.
وی تصریح کرد: مراسم گرامیداشت دومین سال شهادت شهید مدافع حرم مرتضی زرهرن به صورت با شکوهی برگزار خواهد شد و از تمام توان شهرستان جهت برگزاری مراسم درخور شهدا و شهید زرهرن استفاده خواهیم کرد.
امام جمعه شهرستان شیروان نیز در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهدای مدافع حرم گفت: فرهنگ شهید و شهادت فرهنگ حیات و زندگی است و باید قدر این فرهنگ ارزشمند را بدانیم.
حجت الاسلام و المسلمین حسین کوثری افزود: امسال نظام وارد چهل سالگی خود میشود و هرچه پیشتر میرویم دشمنان ما بیشتر می شوند که زیر سایه فرهنگ شهادت تمام توطئه های دشمنان خنثی شده است.
وی تصریح کرد: امروز ، افتخار و عزت ما شهدا هستند و شهید زرهرن بعنوان تنها شهید مدافع حرم شیروان اسوه مقاومت و ایثار و افتخار شهرستان، استان و کشور شده است.
فرمانده تیپ 130 مستقل پیاده شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امروز به برکت خون شهدا و مخصوصا شهدای مدافع حرم ایران ما از امنیت بسیار خوبی در منطقه و حتی جهان برخوردار است.
امیر سرتیپ ابراهیم گل گلی افزود: شهید زرهرن بعنوان اولین شهید مدافع حرم ارتش استان محسوب می شود و انشالله باهمت مسئولین و مردم شیروان دومین یادواره بصورت باشکوه برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: دومین یادواره گرامیداشت شهید مرتضی زرهرن روز پنج شنبه ۲۳ فروردین ساعت ۱۶  در محل شبستان امامزاده حمزه الرضا (ع) برگزار خواهد شد و سخنران ویژه این مراسم نیز امیر سرتریپ احمد رضا پوردستان رییس مرکز مطالعات راهبردی  ارتش جمهوری اسلامی ایران پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار