هاشم شیرازیان ؛
مسئول دبیرخانه کمیته اجرایی همایش ملی «سبک زندگی امام سجاد علیه السلام»، از وصول ۲۳۰ اثر در دبیرخانه همایش ملی «سبک زندگی امام سجاد علیه السلام» در خراسان شمالی خبر داد.
کد خبر: ۵۸۷۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹ 09 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی به نقل از خبرگزاری شبستان ؛ هاشم شیرازیان، مسئول دبیرخانه کمیته اجرایی همایش ملی «سبک زندگی امام سجاد علیه السلام با بیان اینکه فراخوان همایش ملی «سبک زندگی امام سجاد علیه السلام» سال گذشته در دو بخش مقاله و اینفوگرافی اعلام شده بود، گفت: مهلت ارسال آثار در این همایش تا پایان سال ٩٦ اعلام شده بود که در نهایت ١٧٠ اثر در بخش مقاله و ٦٠ اثر در بخش اینفوگرافی به مرحله نهایی رقابت و داوری راه یافت.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی با بیان اینکه داوری آثار از نیمه فروردین ماه آغاز شده است، بیان کرد: آثار برتر هر بخش پس از داوری در دهه نخست اردیبهشت ماه مشخص می شود.

شیرازیان از مشارکت ٢٤ استان در ارسال آثار خبر داد و گفت: خراسان شمالی با ١٢٢ اثر و خراسان رضوی با ٣٣ اثر در زمره استان های پیشتاز در ارسال بیشترین آثار قرار دارند.

وی بیان کرد: از استان قم ١٠ اثر، از تهران هفت اثر، از اصفهان ٦ اثر و از استان های آذربایجان غربی، اردبیل و خراسان جنوبی به تفکیک ٥ اثر به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

مسئول دبیرخانه کمیته اجرایی همایش ملی «سبک زندگی امام سجاد علیه السلام، با بیان اینکه استان مازندران با ارسال چهار اثر در این همایش مشارکت کرده است، اظهارداشت: از استان های زنجان، قزوین، کرمان، چهارمحال و بختیاری، البرز، گلستان و کردستان هم به تفکیک سه اثر ارسال شده است.

شیرازیان، مشارکت استان های همدان، کهکیلویه و بویر احمد، خوزستان و سیستان و بلوچستان را به تفکیک با ارسال دو اثر و استان های آذربایجان شرقی، فارس، مرکزی و یزد را هم به تفکیک یک اثر معرفی کرد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، با بیان اینکه این همایش نیمه نخست سال جاری در دو بخش اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی فرهنگی و اجتماعی برگزار می شود؛ تولید و اشتغال در سیره امام سجاد، تاثیر قناعت و ساده زیستی در اقتصاد مقاومتی، شیوه های مدیریت اقتصادی، تاثیر رزق حلال در فلاح فرهنگی و رفاه اقتصادی در سیره امام سجاد، تربیت خانواده متعالی از منظر امام سجاد، مبارزه با مظاهر فساد در سیره امام سجاد و حقوق متقابل فرد و اجتماع از منظر امام سجاد را از موضوعات بخش اقتصاد مقاومتی معرفی کرد.

وی، موضوعات بخش سبک زندگی را نیز تبیین شاخصه های حکومت دینی، استکبار ستیزی در سیره امام سجاد، شیوه های تبلیغی در سبک زندگی امام سجاد، تبیین ارزش های اسلامی در ادعیه از منظر امام سجاد، نقش دعا در زندگی دنیوی و اخروی در سیره امام سجاد و حقوق متقابل مسجد و خانواده اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار