مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی خبر داد :
مهندس صبوری مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی گفت: سال گذشته 4 هزار 534 تیر برق واقع در وسط معابر روستایی استان جابجا شد.
کد خبر: ۵۸۸۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵ 09 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، سال گذشته 4 هزار 534 تیر برق واقع در وسط معابر روستایی استان جابجا شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی از جابجایی 4 هزار و 534 تیر برق واقع شده در مرکز معابر روستایی طی سال 1396 خبر داد.

مهندس "علیرضا صبوری" با بیان این که این تیرهای جابجا شده در 620 روستای استان واقع شده بود اظهار داشت: پس از اجرای طرح های توسعه روستایی، به دلیل عقب نشینی منازل نوساز از حریم این طرح ها و تعریض معابر، تیرهای برق نصب شده در مسیر شبکه، به وسط معابر منتقل شده بود.

وی ادامه داد: این موضوع با توجه به خطرات و مزاحمتی که برای اهالی و عابران ایجاد می کند، به عنوان یکی از دغدغه های همیشگی ما مطرح بوده است اما هزینه های جابجایی شبکه، گاه از توان شرکت توزیع برق استان خارج است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان با بیان این نکته که جابجایی شبکه به وسط معابر به واسطه طرح های توسعه ای شهری و روستایی اتفاق می افتد اظهار داشت: این مسئله همواره در جلسات مشترک با مسئولان شهری و استانی مطرح می شد اما سرانجام پس از تعیین تکلیف بحث تامین اعتبار آن از منابع استانی، جابجایی بیش از 4 هزار تیر در 620 روستا برنامه ریزی شد.

وی تصریح کرد: بلافاصله پس از تعیین تکلیف اعتباری، این اقدام عظیم از سوی همکاران شرکت توزیع برق استان اجرا و ظرف مدت یک سال به سرانجام رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار