مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی:
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: هنر یکی از مهمترین روش ها برای انعکاس مفاهیم و مسائل جامعه است و اگر به زمینه های رشد، توسعه و بالندگی آن فکر کنیم، قطعاً توفیق های بسیاری در تعالی و توسعه فرهنگی و اجتماعی به دست می آوریم.
کد خبر: ۵۸۸۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰ 09 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ حسین فرخنده ضمن تبریک روز هنر انقلاب اسلامی به مردم و به ویژه هنرمندان، اظهار داشت: در واقع هنر چیزهایی را منعکس می کند که بیان ساده و عادی نمی تواند آنها را انعکاس دهد و این موضوع ارزش هنر و هنرمند را در جامعه نشان می دهد.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی شاهد یک چرخش و نگرش در عالم هنر به خصوص در عرصه سینما و تئاتر بوده ایم، اذعان داشت: گفتمان های بیدارگری، عدالت، فضایل اخلاقی و پرداختن به مسائل واقعی در ژانرهای اجتماعی سینما و تئاتر در کشورمان به جهت گیری های اصلی هنر تبدیل شده است و آثار درخشان بسیاری در این عرصه پدید آمده و تقدیم به جامعه بشری شده است.

فرخنده اضافه کرد: امروز هنر یکی از راه های مهم برای معرفی قدرت و توانمندی یک جامعه محسوب می شود و هنرمندان کشور هم توانسته اند در عرصه های هنری موفقیت های درخشانی به دست آورند که باعث افتخار کشور است.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: خلق آثار ارزشی در عرصه های موسیقی بومی، حمایت هنرمندان استان از جریان های دینی همچون جشنواره تئاتر رضوی، استان را تبدیل به پایلوت تئاتر دینی کشورکرده است و آثاری که نشان دهنده توجه و مسئولیت پذیری هنرمندان در قبال مسائل اجتماعی و تلاش برای ارتقاء فرهنگ جامعه و نشاط اجتماعی است، بیانگر همت همه هنرمندان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار