معاون اقتصادی استاندار:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی در نخستین نشست سال جاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خطاب به مدیران عامل بانک های استان تاکید کرد: با هدف حل مشکلات فعالان حوزه اقتصاد و تولید باید ارتباط بانک ها با مرکز افزایش یابد.
کد خبر: ۵۸۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳ 09 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مجید پورعیسی در این نشست اظهار داشت: هدف از ایجاد شعب بانکی در استان صرفا پرداخت تسهیلات نیست بلکه آنان باید در فعالیت های اقتصادی مشارکت داشته باشند.
موضوع بررسی تسهیلات و بدهی های بانکی مجموعه گردشگری هتل داریوش نخستین مصوبه کارگروه رفع موانع تولید در سال جاری بود که پورعیسی در این خصوص گفت: پرداخت بدهی این مجموعه از طریق تهاتر بین بانکی حل شود و در ادامه بانک سینا برای پرداخت تسهیلات به این مجموعه از محل منابع طرح توسعه پایدار اشتغال روستایی اقدام کند.
وی ادامه داد: هفته آینده نشستی در تهران با مدیرعامل بانک گردشگری و دیگر دست اندرکاران، مشکلات این مجموعه مطرح و راهکارهای عملیاتی اعلام شود و هم چنین در این نشست موضوع افزایش اختیارات شعبه استانی بانک گردشگری نیز بیان و مصوبه لازم اعلام شود.
پورعیسی افزود: گردشگری به عنوان دومین اولویت توسعه خراسان شمالی مطرح است بنابراین دستگاه اجرایی و بانک عامل ذی ربط باید ارتباطات خود را با مرکز ارتقا بخشند.
اعلام پیشنهاد تعهد همزمان بین بانکی با هدف پیشگیری از موانع در مسیر تولید و خدمات به شورای هماهنگی بانک ها از سوی استان از دیگر موضوعات این نشست بود که مقرر شد پیگیری های لازم از سوی متولیان امر انجام پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار