نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: تمدن سازی افق آینده انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۸۸۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷ 09 April 2018

آیت‌الله ابوالقاسم یعقوبی امروز در دیدار با مدیر و جمعی از کارکنان فرودگاه بجنورد، اظهار داشت: باید حساسیت و افکار عمومی جامعه به سمت فرهنگ اسلام و آشنایی با تاریخ، حوادث و اتفاقات مهم دوران 40 ساله انقلاب جهت‌دهی شود.

وی افزود: هدف دشمن گسست بین نسل‌ها است و بر همین اساس یکی از ضرورت‌های انقلاب اسلامی پیوند بین نسل جدید و نسل قدیم انقلاب است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اسلام همواره نشاط و سرزنده بودن را برای انسان مدنظر دارد؛ ازاین‌رو مسئولان در اجرای برنامه‌ها در مناسبت‌های مختلف باید شادابی و نشاط را در نظر داشته باشند.

وی افزود: در حدیثی داریم که زمان را مدیریت کنید و در طول روز، ساعاتی به‌کار، عبادت، تفریح و استراحت و ساعتی را به عیب شناسی و آسیب‌شناسی خود و جامعه بپردازید.

یعقوبی اظهار کرد: شادابی و نشاط جامعه همراه با آموزه‌های دینی و بدون گناه باعث پویایی و تحرک بیشتر جامعه دینی خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به برخی از فرهنگ‌های نادرست که در جامعه رواج دارد، افزود: ما باید آداب‌ورسوم صحیح زندگی را فرهنگ‌سازی کنیم تا فرهنگ‌های نادرستی که وارد جامعه شده است به گنجینه فرهنگ‌ها تبدیل شود.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه استان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به این‌که استان خراسان شمالی سه هزار شهید به انقلاب و نظام اسلامی تقدیم کرده است، باید کوچه کوچه‌ها و فضای استان بوی عطر شهادت و رشادت و جوانمردی بدهد.

وی با اشاره به صدور انقلاب به خارج از مرزهای کشور، افزود: بزرگ‌ترین هدف انقلاب اسلامی، رسیدن به تمدن جهانی و نوین اسلامی است که در اوج آن حکومت حضرت ولی‌عصر (عج) است.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تصریح کرد: همه باید برای رسیدن به دولت کریمه حضرت مهدی (عج) تلاش و فرهنگ دینی و انقلابی‌مان را به سرتاسر جهان صادر کنیم.

وی اضافه کرد: زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان (عج) و ترویج خوبی‌ها و نمایاندن چهره رحمانی اسلام یکی از ضروریات است؛ اما در عین رحمانیت باید قدرت و صلابتمان را در برابر دشمنان اسلام نشان دهیم تا دشمنان جرئت فکر و خیال خام و خواب دیدن برای حمله به‌ نظام اسلامی را ازسرشان بیرون کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار