رئیس اداره بازرگانی خارجی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از سفر هیات تجاری استان به ترکیه در اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: در این سفر نیازهای این کشور برای صادرات کالاهای استان بررسی می شود.
کد خبر: ۵۸۸۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹ 09 April 2018

امین قربانی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران زمان حضور این هیات تجاری در ترکیه را 17 تا 21 اردیبهشت ماه دانست.
وی با بیان اینکه این هیات تجاری به دعوت شرکت آرمان راد تجارت اندیشه نوین به استانبول اعزام می شود افزود: پارسال سفر هیات تجاری به ترکیه به علل مختلف منتفی شد.
رئیس اداره بازرگانی خارجی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: علاوه بر تجار و بازرگانان داخل استان، تجار سایر استان ها نیز می توانند در این هیات حضور داشته باشند.
وی در باره اهداف و رویکردهای این سفر اظهار کرد: این سفر به دنبال حضور تجار ترکیه ای در سال گذشته، برنامه ریزی شده است و تلاش داریم تا با حضور در استانبول، ظرفیت ها و توانمندی های استان را بیش از پیش معرفی کنیم.
قربانی اظهار کرد: تجار ترک، سال گذشته با حضور در استان، برای سرمایه گذاری در برخی زمینه ها همچون کشاورزی و معدن اعلام آمادگی کردند، همچنین طرح هایی توسط شهرداری بجنورد و دانشگاه بجنورد به این گروه تجاری و سرمایه گذاری معرفی شد که در سفر به استانبول تلاش داریم تا پیگیری بیشتری در این باره داشته باشیم.
بر اساس اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی، پارسال 10 میلیون و 980 هزار دلار محصولات این استان به ترکیه صادر شده که بیشتر آن، محصولات فولادی و پتروشیمی بوده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار