آیت اله یعقوبی ؛
در دیدار نوروزی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد با مدیر کل و تنی چند از کارکنان اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی آیت الله یعقوبی انتقال فرهنگ و تمدن بشری به نسلهای بعد را نیازمند همت بلند مدیران و مسئولان دانست .
کد خبر: ۵۸۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 11 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از اداره کل میراث فرهنگی استان . در این دیدار که در محل دفتر نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه بجنورد برگزار گردید مدیر کل میراث فرهنگی استان گزارش مبسوطی از فعالیتهای صورتگرفته در این اداره کل را تشریح نمود . محمد سویدانلوئی همچنین با ابراز رضایتمندی از اقدام مشترک دستگاههای اجرائی در نوروز 97 ستاد اجرائی خدمات سفر استان را نمونه ای از تلاشهای موفق در زمینه توسعه گردشگری استان عنوان نمود .

همچنین آیت الله یعقوبی ضمن تبریک ایام و تقدیر از تلاشهای صورتگرفته با ابراز رضایتمندی از این اقدامات انتقال فرهنگی به نسلهای بعدی را ضروری عنوان نمود .

ایشان با تاکید بر تمدن غنی ایران واستان خراسان شمالی در گذشته موضوع گسست فرهنگی نسلها رااز موارد مهم دانسته وخواستار انتقال این فرهنگ و شناسایی آن با نسل جدید به منظور پیوند نسلها بوده و تاکید کردند نسل جدید نباید با این مفاهیم ارزشمند بیگانه باشند .

آیت اله یعقوبی با تائید بر فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) در سفر به استان و تاکید بر گردشگری بعنوان یکی از اضلاع توسعه گفت : کار ظریف و کیفی گردشگری در شناساندن استان به سایر مناطق کشور و سایر کشور ها از رسالتهای خطیر اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری می باشد . وی خواستار سرعت بخشیدن به فعالیتهای موجود و توسعه زیرساختهای گردشگری در استان شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار