رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: دشمنان بدانند نیروهای مسلح ایران غافلگیر نخواهند شد.
کد خبر: ۵۹۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸ 13 April 2018

امیر احمدرضا پوردستان  عصر امروز در دومین یادواره شهید مدافع حرم مرتضی زرهرن در محل شبستان امامزاده حمزه رضا شیروان جنگ ترکیبی را راهبرد جدید آمریکا برای شکست ایران عنوان و اظهار کرد: در جنگ ترکیبی، آمریکا با بهره‌گیری از تمام توان و تجهیزات و ظرفیت‌های موجود وارد میدان شده که مقابله با آن تنها مختص نیروهای مسلح ارتش، نهادهای اطلاعاتی و نظامی و انتظامی نیست بلکه همه ملت باید در این عرصه ورود کرده و با دشمن مقابله کنند.

رئیس مرکز مطالعات راهبرید ارتش ایجاد گروه‌های تروریستی ازجمله داعش را یکی از راهبردهای دشمن در جنگ ترکیبی برشمرد و افزود: داعش یکی از اهرم‌های فشار آمریکا علیه ایران و سوریه است که خطری جدی بوده و یک تهدید به شمار می‌رود.

پوردستان تأکید کرد: جنگ نیمه سخت و اقتصادی یکی دیگر از توطئه‌های دشمنان است که از طریق ایجاد نارضایتی در بین مردم دنبال می‌شود که قطعاً در این جنگ نیز ناکام خواهد ماند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش تأکید کرد: پاشنه آشیل کشور بحث اقتصادی است که دشمن بر روی آن سرمایه‌گذاری کرده است که تنها راه مقابله با این توطئه دشمن اقتصاد مقاومتی است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند نیروهای مسلح نظامی و انتظامی ایران آماده بوده و هیچ‌گاه غافلگیر نخواهد شد.

پوردستان گفت: یکی دیگر از موضوعاتی که دشمن دنبال می‌کند موضوع جنگ نرم است که سرمایه‌گذاری کرده و این موضوع نه‌تنها کمتر از جنگ سخت نیست بلکه چند برابر آن است.

وی در انتها یکی از مؤلفه‌های قدرت ایران را همین حضور مردم درصحنه دانست که در بزنگاه‌های مختلف موجبات عزت و سربلندی ایران اسلامی را فراهم می‌آورند.

امام‌جمعه شیروان نیز در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم "مرتضی زرهرن" گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی سرآمد نیروهای نظامی و انتظامی جهان هستند و این افتخار بزرگی برای کشور است.

حجت‌الاسلام حسین کوثری افزود: ما هرچه داریم از شهدای عزیز، شهدای انقلاب، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع وطن داریم و باید قدر این نعمات را بدانیم.

وی بابیان اینکه شیروان ۶۳۳ شهید و ۷ سردار شهید را تقدیم انقلاب کرده است گفت: این شهدا هستند که به ما روح زندگی بخشیدند و امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار