رئیس دانشکده علوم قرآنی شهرستان بجنورد:
رئیس دانشکده علوم قرآنی شهرستان بجنورد گفت: مبعث نعمت معنوی خداوند به بشریت است که باید آن را در حوزه اجرایی تقویت کنیم.
کد خبر: ۵۹۰۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶ 13 April 2018

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رحیم مهدوی پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بجنورد با اشاره به ارزش روز مبعث از دید مسلمانان گفت: تمام عالم هستی خلق شد تا شاهد مبعث شود و روز مبعث روز بروز تمام خوبی‌ها است و امیدواریم خداوند توفیق درک این روز بزرگ را به‌تمامی مسلمانان بدهد.

رئیس دانشکده علوم قرآنی شهرستان بجنورد در ادامه بیان کرد: امت اسلام و بشریت هرچقدر با مبعث و آثار و برکات آن آشناتر بشود قطعاً به تمام خوبی‌ها نزدیک‌تر شده است و اگر روزی از معارف مبعث دور شویم از تمام خوبی‌ها دور شده‌ایم و امروز از مبعث بسیار فاصله گرفته و دور هستیم.

وی افزود: امروزه تکلیف تمام حوزویان و فرهنگیان بسیار سنگین‌تر است لذا بایستی مبعث را بشناسیم و آن را به‌درستی به تمام مسلمانان معرفی کنیم.

 مهدوی پور با اشاره به ماهیت اصلی مبعث گفت: مبعث یک محتوای کلی نیست یک عمل است که می‌خواهد بشر را در حوزه‌های عملی و فکری بسنجد و به ظرفیتی که خداوند برای انسان‌ها قرار داده است برساند.

امام جمعه موقت شهرستان بجنورد در پایان افزود: امیدواریم خداوند توفیق بدهد تا مبعث را در حوزه اجرا و عمل به انجام برسانیم خیلی‌ها در حوزه‌های معرفتی تا حدودی و حتی به‌طور کامل آن را شناخته‌اند اما در حوزه اجرا و عمل بایستی بیش از این‌ها حرکت کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار