خیر جوان تهرانی برای سه خانوار دارای یتیم، تحت حمایت کمیته امداد استان خراسان شمالی منزل مسکونی ساخته است.
کد خبر: ۵۹۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ 16 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از سایت کمیته امداد، سعید رئوفی از خیران قدیمی کمیته امداد خراسان شمالی است که از سال ۸۹ همکاری‌اش را با این نهاد آغاز کرده است. وی از اهالی تهران است، جوانی خوش‌صحبت خوش‌قلب که کارش ساخت‌وساز ساختمان است.
برخلاف تصور خیلی‌ها وقتی نامی از خیر و نیکوکار به میان می‌آید، چهره‌ای پیر با موهای سفید در ذهن‌ها نقش می‌بندد؛ اما این نیکوکار برخلاف تصور بسیاری از آدم‌ها جوان است. با برنامه‌ریزی و پشتکار و همچنین به برکت کمک‌رسانی به نیازمندان، امروز دارای یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ساختمانی در استان تهران است.
وی در طول همکاری‌اش، توانسته بیش از سه دستگاه منزل مسکونی برای مددجویان کمیته امداد این استان بسازد و بیش از ۹ یتیم را تحت حمایت‌های مادی و معنوی خود نگاه دارد.
رئوفی راجع به همکاری خود با کمیته امداد خراسان شمالی می‌گوید: ارتباط من با خانوارهای ایتام تحت حمایتم از طریق اداره اکرام ایتام باعث شد تا از نزدیک در جریان زندگی و مشکلات این خانوارها قرار بگیرم.
و به خواست خداوند تبارک‌وتعالی توانستم دو دستگاه آپارتمان به ارزش ۵۵ میلیون تومان و یک دستگاه آپارتمان به متراژ ۸۵ متر به ارزش ۶۰ میلیون تومان برای این ایتام بسازم.
این جوان خیر علاوه بر کمک‌رسانی به محرومان به مشارکت در طرح حامی یابی برای سایر ایتام این استان اشاره می‌کند و ادامه می‌دهد: در طول این سال‌ها همکاری توانستم با معرفی سایر ایتام به دوستان و خیران تهرانی برای ۵۴ یتیم دیگر نیز حامی جذب کنم.
وی اعتماد و صداقت کمیته امداد را بزرگ‌ترین سرمایه این نهاد در حمایت از محرومان می داند و می‌گوید: ما سالی دو تا سه بار همراه با سایر دوستانم نسبت به سرکشی از خانوارهای تحت حمایت و همچنین بررسی هزینه کرد کمک‌هایمان به این استان مراجعه می‌کنیم و خوشبختانه تاکنون تمامی کمک‌هایمان بر اساس خواست و انگیزه‌مان در جای خودش هزینه شده است.
وی دیدار با ایتام و اعضای خانواده‌شان را نقطه قوتی برای خیران می‌داند و می‌افزاید: اداره اکرام ایتام تاکنون توانسته زمینه دیدار من با خانوارهای ایتام را فراهم کند تا رفع مشکلات آنها با سرعت بیشتری اتفاق بیفتد.
 این خیر جوان در طول سالیان همکاری‌اش با کمیته امداد این استان علاوه بر اهدای کمک‌های نقدی خود به خرید پوشاک وکامپیوتر-لپ تاپ- تبلت برای دانش آموزان یتیم نیز مشارکت داشته وی همچنین در تأمین جهیزیه ایتام نیازمند نیز کمک‌های شایانی را صورت داده است.
وی در ادامه به آشنایش با کمیته امداد خراسان شمالی از طریق یکی از دوستانش در نمایشگاه ماه مبارک رمضان اشاره می‌کند و می‌گوید: در آن نمایشگاه بود که با محرومین تحت حمایت کمیته امداد آشنا شدم. پدرم نیز در کار خیر فعالیت داشت و همین امر باعث شد من هم دنباله‌رو کارهای پدر باشم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار