معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان شیروان گفت: جانبازان با اقتدا به علمدار کربلا دین خود را به‌نظام مقدس ادا کردند.
کد خبر: ۵۹۱۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ 16 April 2018

یونس روحانی فر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌ریزی روز جانبازان در محل فرمانداری شیروان بیان کرد: جانبازان عزیز با اقتدا به علمدار کربلا، دین خود را به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کرده‌اند و آرامش امروز جامعه در سایه خون شهدا و جانبازان محقق شده است.

وی عنوان کرد: تکریم و قدرشناسی از جانبازان عزیز و ایثارگران انقلاب اسلامی ایران را فضیلتی بزرگ و عملی ارزشمند خواند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شیروان اظهار داشت: با تبریک روز جانباز و اعیاد شعبانیه جانبازان بالاترین سرمایه‌ی خود را که همان سلامتی آن‌ها است را برای انقلاب گذاشتند؛ و لذا این امر مهم باعث شد که مسئولیت همگان را در برابر خدمات آن‌ها سنگین‌تر کند.

یونس روحانی فر افزود: خدمت به جانبازان دارای اجری عظیم در درگاه خداوند سبحان بوده و باعث زنده شدن ارزش‌ها و یاد و خاطره ایثارگری‌های 8 سال دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: از جانبازان به‌عنوان ولی‌نعمتان جامعه باید یادکرد و دیدار با آنان را نوعی سپاسگزاری دانست و از تلاش‌های آنان برای حفظ میهن و ارزش‌های دینی ایران اسلامی تقدیر کرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شیروان در پایان ابراز داشت: سربلندی امروز ایران اسلامی به‌واسطه مقاومت و ایستادگی رزمندگان سرافراز است که خالصانه برای دفاع از کیان مملکت اسلامی فعالیت کردند و این ایثار را همچون مدالی ارزشمند دانست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار