دبیر کارگاه آموزشی والیبال دانشگاه آزاد اسلامی شیروان خبر داد
دبیر کارگاه آموزشی والیبال دانشگاه آزاد اسلامی شیروان از برگزاری کارگاه آموزشی قوانین جدید والیبال کشور به میزبانی شیروان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۱۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ 17 April 2018

آسیه ذوقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در شیروان اظهار کرد: شیروان میزبان اولین کارگاه آموزشی قوانین جدید والیبال در 29 فرودین در محل دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان است.

دبیر کارگاه آموزشی والیبال دانشگاه آزاد اسلامی شیروان در ادامه افزود:در این کارگاه آموزشی یک‌روزه تا به امروز 57 داور و مربی از استان‌های شمال شرق کشور اعلام آمادگی کردند که شامل کرج، قاین، خراسان رضوی، درگز، مشهد، شاهرود، گرگان، مینودشت است.

وی همچنین گفت: مدرسی این کارگاه را داور بین‌المللی کشور آقای فرهاد شاه‌میری بر عهده دارد و به شرکت‌کنندگان در کارگاه آموزشی قوانین جدید والیبال و فنّاوری نوین به مدت 8 ساعت آموزش داده می‌شود و در پایان گواهی حضور در کلاس‌ها داده خواهد شد.

ذوقی شرکت در این دوره آموزشی را برای همگان آزاد اعلام کرد.

دبیر کارگاه آموزشی قوانین والیبال دانشگاه آزاد اسلامی شیروان در پایان با گلایه از تمامی داوران و مربیان رشته والیبال در خراسان، بیان داشت: انتظار بود استان خراسان در این مسیر پیشرو باشد که متأسفانه تاکنون حضور کمرنگی در ثبت‌نام اولیه داشته‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار