استاندار:
استاندار و رئیس شورای تأمین خراسان شمالی گفت: حضور تیپ ۱۳۰ پیاده نیروی زمینی ارتش در این استان نقش موثری در حفظ امنیت این خطه از میهن اسلامی داشته و دشمنان را مأیوس کرده است.
کد خبر: ۵۹۲۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵ 17 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی سه شنبه در دیدار ارشد نظامی ارتش در استان و فرمانده تیپ مستقل۱۳۰ پیاده تصریح کرد: ارتش و سپاه دو بازوی نظام جمهوری اسلامی در حفظ و تداوم امنیت کشورمان هستند که به تعبیر حضرت امام(ره) وجود هر دوی آن ها لازم و تقویت شان ضروریست.
فرمانده ارشد ارتش در استان و فرمانده تیپ مستقل 130 پیاده شهید دلجویان نیروی زمینی هم در این دیدار که در آستانه روز ارتش برگزار شد، آمادگی نیروهای تحت امر این فرماندهی را برای همکاری در پیشبرد اهداف نظام و دولت در استان اعلام کرد و گفت: ارتشیان به عنوان سربازان مردم و ولایت و کشور برای هر نوع فداکاری در راستای انجام وظایف محول آمادگی دارند.
امیرسرتیپ ابراهیم گل گلی روز ارتش را فرصتی برای تجدید عهد ارتشیان غیور با مردم، انقلاب و مسئولان دانست و خطاب به مهندس صالحی خاطرنشان کرد: از زمان انتصاب شما به عنوان استاندار خراسان شمالی، مشکلی در تعامل با مجموعه دستگاه های اجرایی نداشته ایم.
وی هم چنین از مقام عالی دولت در استان برای حضور در ویژه برنامه های بیست و نهم فروردین در بجنورد دعوت کرد./

http://nkhorasan.ir/ImageGallery/ContentImages/42/ContentImages_85919.jpg

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار