معاون عمرانی استاندار تاکید کرد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در اولین نشست کمیسیون ایمنی راه ها در سال جاری بر مناسب سازی و بهسازی سرعتکاه های محور روستای الله وردیخان بجنورد تاکید کرد.
کد خبر: ۵۹۲۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷ 17 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدحسین علی نیا در این نشست اظهار داشت: کمیته فنی ذیل کمیسیون ایمنی راه های استان در جلسه آینده گزارشی از بررسی و اقدامات اجرایی سرعتکاه های نصب شده در محور روستای الله وردیخان بجنورد را ارائه دهد.
وی افزود: تمامی اقدامات و فعالیت های ما باید در راستای فراهم کردن آسایش و ایمنی مردم به لحاظ جسمی و روحی روانی باشد که تحقق این مهم نیازمند بهره مندی از راهکارها و فناوری های نوین است.
وی ادامه داد: تدوین سیاست های لازم در ارتقای سطح ایمنی راه ها، ایجاد هماهنگی میان نهادهای ذیربط ، پیشنهاد بکارگیری فناوری های نوین در حوزه ایمنی راه و ... از اهداف تشکیل کمیسیون ایمنی راه هاست بنابراین دستگاه های اجرایی عضو کمیسیون باید اولویت های استان در حوزه ایمنی راه را به دبیرخانه کمیسیون ارائه دهند تا جلسات در سال جاری بر محوریت این موضوعات تشکیل شود.
ارائه گزارش در مورد پروژه ایمن سازی محور کریک به بیدک بجنورد یکی از دستورکارهای این نشست بود که علی نیا در این خصوص خطاب به شرکت مورد نظر تاکید کرد: اتصال باند جنوبی به 42 متری کنار گذرگاه برای دسترسی به سایت اداری و هم چنین تعریف دوربرگردان پیش از ورود به کمربندی این محور مورد تاکید است که باید در این طرح دیده شود و در صورت نیاز به اصلاح، مکاتبات لازم با مرکز برای تحقق این اهداف انجام شود.
علی نیا هم چنین از سفر احتمالی وزیر راه و شهرسازی به خراسان شمالی طی یک ماه آینده خبر داد و گفت: ساخت 14 کیلومتر دیگر از محور چهاربانده بجنورد به جنگل گلستان پیش از شروع سفرهای تابستانی به پایان می رسد که تلاش داریم با حضور وزیر مورد بهره برداری قرار گیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار