رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی خبر داد
رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی از اعزام کوراشکار خراسان شمالی به مسابقات جایزه بزرگ ازبکستان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۲۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴ 17 April 2018

کوروش خسرویار امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بجنورد اظهار کرد: مسابقات جایزه بزرگ ازبکستان با حضور مدعیان کوراش در 4 وزن، هرساله در این کشور برگزار می‌شود.

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی در ادامه افزود: این مسابقات 1 و 2 اردیبهشت با حضور 50 کشور اعم از هند، ازبکستان، قزاقستان، تاجیکستان، ژاپن، کره، ترکیه، یونان، روسیه، گرجستان و ایران برگزار خواهد شد و از ایران سه کوراشکار به مربیگری و سرپرستی آقای خسرو دلیر، سرمربی تیم ملی کوراش، عازم این مسابقات می‌شوند.

وی از آقایان الیاس علی‌اکبری در وزن 81 کیلوگرم، محمد ملک محمدی در وزن 90 و جعفر پهلوانی در وزن مثبت 90 کیلوگرم به‌عنوان اعضای تیم کشور که عازم این رقابت‌ها می‌شوند نام برد که آقای علی‌اکبری از کوراشکاران خراسان شمالی و عضو تیم ملی است.

خسرویار سطح این رقابت‌ها را با توجه به اینکه سال‌هاست برگزار می‌شود خوب توصیف کرد و توضیح داد: سال گذشته نیز حدود 200 کوراشکار در این مسابقات حاضر بودند و ازآنجایی‌که ازبکستان رقیب اصلی ما در کوراش و بازی‌های آسیایی پیش رو در جاکارتا است، این رقابت‌ها فرصت خوبی برای تمرین و محک زدن کوراشکاران تیم ملی کشور محسوب می شود.

وی همچنین بیان کرد: این اعزام در راستای برنامه آماده‌سازی کوراشکاران برای حضور پرقدرت در بازی‌های آسیایی جاکارتا اندونزی است که این بازی‌ها در مرداد سال جاری برگزار می‌شود.

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی در خصوص ملاک انتخاب کوراشکارن برای اعزام به این مسابقات گفت: کوراشکاران طلایی در مسابقات آسیایی هندوستان که در 3 فروردین 97 برگزار شد، عازم این رقابت‌ها می‌شوند که همین سه نفر نام‌برده در فوق هستند.

وی در ادامه افزود: فقط مسابقات برگزار می‌شود و اردو مشترک بعد از مسابقه نخواهد بود و کوراشکاران بلافاصله بعد از مسابقات به کشور بازمی‌گردند تا آماده مرحله ششم اردو از سلسله اردوهای آمادگی برای مسابقات آسیایی جاکارتا اندونزی شوند.

خسرویار مرحله ششم اردوی آمادگی تیم ملی کوراش برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا را 8 اردیبهشت در استان البرز عنوان کرد.

لازم به ذکر است اعضای تیم کشور فردا عازم این مسابقات می‌شوند و دوشنبه 3 اردیبهشت به کشور بازخواهند گشت.

گفتنی است کوروش خسرویار رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی و داور سه ستاره کوراش، برای قضاوت و داوری به این مسابقات دعوت‌شده است و همراه تیم اعزام خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار