حامیان منطقه ۱ شهرستان بجنورد در سال ۹۶، دو میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان به ایتام تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان کمک کردند.
کد خبر: ۵۹۲۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ 18 April 2018

رضا حسین پور با اعلام اینکه حامیان این نهاد در سال گذشته دو میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان به ایتام این نهاد کمک کردند، گفت: هم‌اکنون پنج هزار و ۷۲۹ حامی از هزار و ۲۷۹ فرزند یتیم و غیر یتیم در طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کنند.

رئیس کمیته امداد منطقه ۱بجنورد  با یادآوری اینکه در سال ۹۵، خیران یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان در طرح اکرام ایتام کمک کردند، افزود: این کمک‌ها در سال ۹۶، ۶۱ درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه به مشارکت فعال مردم این شهرستان در طرح صدقات اشاره کرد و ادامه داد: طی سال گذشته مردم سخاوتمند منطقه ۱ بجنورد ۹۴۱ میلیون تومان در قالب صدقات به نیازمندان کمک کردند.

حسین پور میزان صدقات پرداختی مردم در سال ۹۵ را ۶۵۳ میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: این کمک‌ها طی سال ۹۶، ۴۴ درصد افزایش داشته است.

رئیس کمیته امداد منطقه ۱ بجنورد تأکید کرد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده از محل صندوق صدقات در قالب کمک‌هزینه ازدواج، تهیه جهیزیه، تعمیر و احداث و خرید منازل مسکونی برای مددجویان هزینه شده است.

وی تعداد صندوق‌های صدقات را ۲۰ هزار و ۲۰۰ عدد عنوان کرد و افزود: این نهاد برای کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت جمع‌آوری کمک‌های مردمی و همچنین ضرورت بهره‌گیری از فناوری‌های جدید، سامانه آنی نیکوکاری را به‌صورت گسترده راه‌اندازی کرده است.

حسین پور در ادامه به سامانه آنی پرداخت نیکوکاری با شماره‌گیری # ۰۵۸ *۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه اشاره کرد و گفت: همچنین مشترکان اپراتور همراه اول و ایرانسل می‌توانند با ارسال عدد یک به شماره ۸۸۷۷ و انتخاب یکی از سه گزینه ۱۰۰ تومان، ۳۰۰ تومان و ۵۰۰ تومان کمک‌های خود را به یکی از زمینه‌های ایتام و محسنین، تأمین جهیزیه، بهداشت و درمان، مسکن، فرهنگی و آموزشی و اشتغال نیازمندان اختصاص دهند.

وی در پایان حاج محمدصادقی با ۶۰ یتیم و پرداخت ماهانه ۲ میلیون تومان را به‌عنوان خیر برتر حوزه اکرام ایتام و رامین غلام‌حسین زاده را خیر برتر حوزه صدقات در منطقه یک بجنورد معرفی کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار