در شب موسیقی انجام شد؛
سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: هنرمندان موسیقی مقامی استان در برنامه شب موسیقی که در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد برگزار شد به هنرنمایی پرداختند.
کد خبر: ۵۹۲۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ 18 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ ابوالحسن حیدری افزود: رحیم رضایی، مهدی گوهری و برات محمد مقیمی از بجنورد، موسی الرضا ولی نژاد و حسین ولی نژاد از شیروان و حبیب الله حدادیان از فاروج در ساز دوتار به هنرنمایی پرداختند.

وی اظهار داشت: آنه مراد رستگاری ترکمن بخشی، خانمحمد آدینه زاده از شیروان در ساز قشمه و کمانچه، روشن گل افروز، بخشی از شیروان، عیسی قلی پور، بخشی از بجنورد، حاج عباس شفیع آبادی از بجنورد در ساز نی موسیقی سنتی، سهراب محمدی، بخشی از مانه و سملقان و عید محمد پگرگ در ساز سرنا و دهل از مانه و سملقان به اجرای قطعاتی از موسیقی پرداختند.

حیدری همچنین اذعان داشت: تیزر فریدون جمال زاده از هنرمندان برجسته موسیقی بجنورد، مقیم مشهد مقدس در این شب موسیقی پخش شد.

وی اضافه کرد: مجید کلاهدوز هنرمند موسیقی مقیم مشهد در ساز تمبک هنرنمایی کرد.

گفتنی است؛ شب موسیقی، با اجراهای زیبای هنرمندان استان و استقبال بی نظیر علاقمندان همراه بود که در پایان از هنرمندان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی به رسم یاد بود تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار