جلسه هم اندیشی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی با سرپرست مدیریت پتروشمی و اعضای شورای اسلامی کار شرکت های پیمانکار پتروشیمی با محوریت بررسی مسایل و مشکلات مربوط به مشاغل سخت و زیان آور تعدادی از کارگران آن واحد صنعتی برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۲۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ 18 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی،خانلقی سرپرست مدیریت پتروشیمی استان در این جلسه گزارشی از ظرفیت و نیز وضعیت اشتغال زایی کارخانه و امنیت شغلی موجود کارگران و مسایل و مشکلات مربوط به مشاغل سخت و زیان آور این صنعت را ارائه نمود .

نوری مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس خانلقی ، از ایشان به عنوان نیرویی زحمتکش و خدوم در پتروشیمی استان نام برده و توفیق روزافزون ایشان را از خداوند متعال خواستار شدند.

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در جمع نمایندگان کارگران پتروشیمی استان گفت : با توجه به در پیش رو بودن هفته گرامیداشت کار و کارگر امید است با همکاری تشکلات کارگری و کارفرمایی و همکاری سایر دستگاههای اجرایی استان برنامه های هفته گرامیداشت کار و کارگر امسال به نحو مطلوب و پربارتری نسبت به سالهای گذشته برگزار گردد .

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت : کارفرمایان مکلفند برنامه ریزی های لازم و مطلوب جهت حذف و یا کاهش عوامل زیان آور در محیط کار داشته باشند .

وی گفت :کارگرانی که در مشاغل سخت و زیان آور مشغول به کار هستند با داشتن شرایطی می توانند بازنشسته شوند و اجرای دقیق آیین نامه مشاغل سخت و زیان آور از فرسودگی زودرس کارگران و بروز بیماریهای ناشی از محیط کار جلوگیری می نماید. در همین راستا کارفرمایان می بایست با به کارگیری تمهیدات بهداشتی ، ایمنی و تدابیر مناسب ، از میزان سختی و زیان آوری محیط کار بکاهند .

در ادامه نمایندگان حاضر در جلسه به بیان مسایل و مشکلات مربوط به مشاغل سخت و زیان آور پتروشیمی و بلزنشستگی کارکنان پرداختند و در پایان نیز راه کارها و پیشنهاداتی از سوی معاونت روابط کار و رییس اداره بازرسی کار این اداره کل جهت حل موضوع مشاغل سخت و زیان آور تعدادی از کارگران پتروشیمی ارائه گردید .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار