در نشست شورای آموزش‌وپرورش خراسان شمالی مطرح شد
در نشست شورای آموزش‌وپرورش خراسان شمالی تاکید مجدد بر احداث مسیر اردوگاه بجنورد مطرح شد.
کد خبر: ۵۹۲۹۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ 19 April 2018

عصر دیروز براتعلی حاتمی در نشست شورای آموزش‌وپرورش خراسان شمالی به معرفی مدیران عضو شورای آموزش‌وپرورش استان پرداخت و در راستای اقدامات انجام‌شده طی مصوبات جلسه قبل که در سال 96 برگزار شد به همراه حسین علی نیا معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی به قرائت مصوبات پرداختند.

علی نیا در ادامه افزود: طبق صورت‌جلسه پیشین و دستورات صادرشده از جانب استاندار خراسان شمالی به‌منظور حل و رفع مشکلات اردوگاه شهید چمران و بررسی‌های صورت گرفته این مکان تا خردادماه سال جاری قطعاً به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: مشکل اساسی بحث گاز کشی به آن منطقه بود که با تأکید بر راه‌اندازی سامانه گاز در آن منطقه شرکت گاز خراسان شمالی در قالب حق انشعاب مبلغ 5 میلیون تومان را در ابتدای امر از دوستان عزیز در نوسازی مدارس دریافت کردند که کار در این روزها شروع شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی با اشاره به مسیر و راه اردوگاه شهید چمران مطرح کرد: به علت اینکه منطقه اردوگاه در کنار سد قرارگرفته است شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی موظف به ساخت قسمتی از راه اردوگاه از محل اعتبارات خود شد تا تردد در آن منطقه با سهولت و ایمنی کامل صورت بگیرد.

استاندار خراسان شمالی بر روی همکاری شهرداری شهرستان بجنورد با شرکت آب منطقه‌ای تأکید کرد و پیشنهاد داد تا اعتبار توسط آب منطقه‌ای پرداخت و به‌جای جذب پیمانکار شهرداری عملیات راه آن منطقه را شروع کند.

علی شور زاده در تشریح برنامه‌های هفته مشاغل گفت: برنامه بازدید دانش آموزان از کارخانجات، برگزاری از انجمن اولیا، تشکیل گردهمایی زندگی شغلی آینده دانش آموزان و بحث شناساندن اطلس بومی مشاغل استان به دانش آموزان است.

وی در پایان افزود: 11 هزار 201 دانش‌آموز مشغول به تحصیل در رشته‌های علوم انسانی، تجربی، ریاضی، کار و دانش و فنی حرفه‌ای داریم که تعداد این عزیزان 12.5 درصد رشد داشتیم.

قنبر علی خوش آیینه نیز بنا به درخواست مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی به تشریح برنامه‌های هفته معلم پرداخت و گفت: روز پنج‌شنبه از ساعت 16 گل‌باران مزار شهدا را در سراسر استان با کمک ستاد شاهد و ارگان‌های نظامی و در روز جمعه شاهد راهپیمایی خانوادگی خواهیم بود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی در ادامه بیان کرد: روز پانزدهم اردیبهشت برای 600 نفر از پیشکسوتان فرهنگی مراسمی برگزار می‌شود و در ادامه طی روزهای 16 اردیبهشت برای فرهنگیان بخش استثنایی و هفدهم همین ماه یادواره فرهنگیان شاهد برگزار میشود.

وی در پایان اظهار کرد:  محوری‌ترین برنامه آموزش‌وپرورش خراسان شمالی در روز 19 اردیبهشت است که با حضور معاون پژوهشی وزیر کشور برگزار خواهد شد.

عبدالله رحیمی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی در ادامه به بررسی و تشریح سه دستور کار بررسی روند تجاری‌سازی و موانع و مشکلات آن، اعتبارات موردنیاز طرح‌ها و برنامه‌های آموزش‌وپرورش برای سال 97 و گزارش مالی سال 96  پرداخت که نهایتاً مصوبه جدیدی تحت عنوان تشکیل جلسه‌ای با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه برای بررسی هر چه تخصصی‌تر موارد فوق به تصویب رسید.

استاندار خراسان شمالی در انتها به جمع‌بندی مطالب پرداخت و گفت: هیچ قشری بهتر از معلمان نمی‌توانند تأثیر گزار باشند در مسیر رشد و تعالی افراد یک جامعه تشکر می‌کنم از تمامی شما بزرگواران که شرکت کردید و بهتر است در حد کارکرد عملیاتی دستور کارها را پیگیری کنیم تا از حوصله جلسه خارج نشود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار