مسئول مركز رسيدگي به امور مساجد خراسان شمالي
مسئول مركز رسيدگي به امور مساجد خراسان شمالی گفت:همایش هایی را تحت عنوان مسجد انقلابی شهرستان به شهرستان برگزار کردیم که هفته گذشته در بجنورد برگزار شد و این هفته یک شنبه همایش پایانی در شیروان برگزار می شود.
کد خبر: ۵۹۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ 21 April 2018

حجت اسلام سید محمد افشین فر در گفت‌وگو با خبرنگاران در بجنورد در خصوص برگزاری همایش‌های «مسجد انقلابی» در شهرستان‌های استان اظهار کرد: ما سالانه شبکه مساجد استان را شهرستان به شهرستان جهت گفت‌وگو پیرامون موضوعات مهمی که در ارتباط با مسجد وجود دارد تشکیل می‌دهیم و در این نشست‌ها در رابطه با فعالیت‌ها و گفت‌وگوهایی که در مساجد به‌صورت عمومی بین ارکان مساجد یعنی ائمه محترم جماعات، هیئت‌امنا محترم، پایگاه‌های مقاومت بسیج، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، خدام مساجد که در حقیقت این پنج گروه در حقیقت گردانندگان مساجد هستند، برگزار می‌شود.

مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان شمالی در ادامه تصریح کرد: در ابتدای سال 95 و پایان سال 96 همایش هایی را تحت عنوان مسجد انقلابی شهرستان به شهرستان برگزار کردیم که هفته گذشته در بجنورد برگزار شد و  این هفته یک شنبه  همایش پایانی  در شیروان برگزار می شود.

وی در خصوص برنامه‌های همایش «مسجد انقلابی» گفت: امام‌جمعه محترم شیروان که مدیریت محترم مساجد و حسینیه‌های شیروان را بر عهده دارد سخنران و مهمان ویژه  این برنامه  است.

 افشین فر در پایان افزود: عنوان همایش مساجد انقلابی از فرمایشات حضرت آقا حفظه الله در دیدار با ائمه جماعات تهران انتخاب‌شده و در سال 95 همایش‌هایی با عنوان «مسجد هسته مقاومت» برگزار شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار