ابوالحسن حیدری :
سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان : گروه موسیقی "موج" جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه جاری در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد موکول شد.
کد خبر: ۵۹۶۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲ 25 April 2018

به تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اعلام این خبر افزود: به مناسبت ارتحال آیت الله مهمان نواز، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، کنسرت موسیقی "موج" که قرار بود در روزهای پنجشنبه ششم و جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری در بجنورد اجرا شود، لغو و به زمانی دیگر موکول شد.

ابوالحسن حیدری اظهار کرد: هنرمندان گروه موسیقی "موج" جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه جاری با دو اجرا ساعت ١٩ و ٣٠ دقیقه و ٢١ و ٣٠ دقیقه در مجتمع فرهنگی وهنری گلشن بجنورد برای علاقمندان هنرنمایی می کنند.

وی با بیان اینکه مجتبی ابوالقاسم پور سرپرستی گروه موسیقی "موج" را برعهده دارد، تصریح کرد: در این موسیقی بابک حیدر زاده،مهدی حسینی، مسعود حسینی، مهدی برنجی، سیاوش حسین زاده، میلا قاسمی، میلاد فخار، امیر زارعی، رضا امینی راد و رضا ابوالقاسم‌پور و امیر بدیعی به هنرنمایی می پردازند.

یادآوری می نماید؛ علاقمندان می توانند برای تهیه بلیط به عکاسی رامرنگ، کافه هنر و گیشه سالن گلشن بجنورد و به سایت https://golshanonline.ir مراجعه کنند.

گفتنی است؛ کنسرت موسیقی"موج" با همکاری موسسه فرهنگی و هنری ایده برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار