نائب رئیس هیات جودو، کوراش و جوجیتسو بجنورد خبر داد
نائب رئیس هیات جودو، کوراش و جوجیتسو بجنورد از حضور 3 بانوی کوراشکار از خراسان شمالی در پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی جهت حضور در بازی‌های آسیایی 2018 خبر داد.
کد خبر: ۵۹۶۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴ 26 April 2018

بتول پاکروح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بجنورد اظهار کرد: پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کوراش بانوان جهت حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا 4 اردیبهشت به میزبانی زنجان با حضور 13 بانوی کوراشکار از 15 ورزشکار دعوت‌شده، آغازشده است.

نائب رئیس هیات جودو، کوراش و جوجیتسو بجنورد در ادامه افزود: این اردو تا 13 اردیبهشت به طول می‌انجامد و متصل به اعزام خواهد بود و بعد از این اردو تیم ملی بانوان به مسابقات تست گیم جاکارتا اعزام می‌شوند که لیست دقیق اعزامی‌ها در انتهای این اردو مشخص خواهد شد.

وی از خانم‌ها الهام ذوالفقاری، فاطمه شبانی و محدثه سبحانیان از خراسان رضوی و خانم مریم سادات هاشمی از یزد، زهرا نادری از چهارمحال و بختیاری، زینب جلاوند و آذر کولیوند از همدان، طاهره آذر پیوند از کهگیلویه و بویر احمد، لیلا چغلوند از لرستان، نوشین تقی لو، مریم تاره و ساناز خادم پر از زنجان و خانم‌ها زینب یزدان دوست، مهتاب باغچقی و آسیه شجاعی از خراسان شمالی به‌عنوان 15 بانوی دعوت‌شده به این اردو نام برد.

پاکروح همچنین بیان کرد: خانم‌ها زینب یزدان دوست و از خراسان شمالی و مریم السادات هاشمی از یزد به علت آسیب‌دیدگی در این اردو غائب هستند.

مربی تیم ملی کوراش بانوان در ادامه اظهار داشت: تاکنون چهار مرحله اردوی آمادگی در شهرهای بجنورد، یزد، تهران و مشهد برگزارشده و هم‌اینک زنجان پنجمین مرحله از سلسله اردوهای آمادگی برای بازی‌های آسیایی جاکارتا را میزبانی می‌کند.

پاکروح شرایط میزبانی در زنجان را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: هم محل خوابگاه و هم تغذیه مناسب است و روزی سه وعده تمرینی در لیست برنامه‌ها گنجانده‌شده است به این صورت که تایم صبح دوندگی داریم و تایم 10 تا 12 به تمرین کوراش در سالن می‌پردازیم و عصر هم وزنه می‌زنیم و بعضی روزها نیز پیست می‌رویم و درواقع برنامه پر است و بچه‌ها نیز در اوج آمادگی هستند.

پاکروح افزود: اعزام به مسابقات تست گیم جاکارتا می‌تواند محک خوبی برای بانوان کوراشکار باشد؛ این مسابقات به‌منظور آمادگی کادر اجرایی و فنی و همه عوامل بازی‌های آسیایی، با حضور چند کشور برگزار خواهد شد تا اگر ایرادی در کار هست برطرف شود.

وی ادامه داد: پیش‌ازاین نیز تیم ملی کوراش بانوان به مسابقات آسیایی هندوستان که اوایل فروردین‌ماه بود اعزام شدند و در آنجا خانم‌ها مهتاب باغچقی از خراسان شمالی و زهرا باقری از خرم‌آباد لرستان دو مدال برنز برای کاروان ایران به ارمغان آوردند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی‌ها و اردوهای منظمی که در حال انجام است، در بازی‌های آسیایی 2018 در جاکارتا اندونزی تیم ملی بانوان بتواند مدال‌های بیشتر و خوش‌رنگ‌تری به ارمغان بیاورد و برای کشور عزیزمان ایران افتخارآفرینی کند.

گفتنی است بازی‌های آسیایی 2018 از تاریخ 18 آگوست لغایت 2 سپتامبر 2018 (27 مرداد تا 11 شهریور 97) در جاکارتا اندونزی برگزار خواهد شد که این بازی‌ها در 44 رشته که 33 رشته از این تعداد، المپیکی و یازده رشته غیر المپیکی هستند، برگزار می‌شود که یکی از این رشته‌ها کوراش است که برای اولین بار به‌طور رسمی به لیست بازی‌های آسیایی اضافه‌شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار