رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: تسهیلات 10 درصدی به صاحبان صنایع مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان پرداخت می شود.
کد خبر: ۵۹۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 26 April 2018

سیاوش وحدت پنجشنبه در بازدید از شهرک صنعتی مانه و سملقان گفت: این تسهیلات برای سرمایه در گردش واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی و شهرهای با جمعیت زیر 10 هزار نفر قابل ارائه است.
وی خاطرنشان کرد: برای سایر طرح ها، تسهیلات مذکور با نرخ 4 درصد به مناطق روستایی مرزی و عشایری مرزی و 6 درصد به روستاهای غیر مرزی و غیر عشایری که نواحی صنعتی خراسان شمالی را مشمول می شود، پرداخت می شود.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: با هدف حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری و به استناد آیین نامه اجرایی قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی، تسهیلات اشتغال زا به سرمایه گذاران، کارآفرینان و متقاضیان بخش خصوصی و تعاونی از محل تلفیق منابع صندوق توسعه ملی با موسسات عامل پرداخت می شود.
وحدت تاکید کرد: متقاضیان بر اساس چارچوب و ضوابط تعریف شده، باید طرح های خود را از طریق سامانه کارا http://kara.mcls.gov.ir به ثبت برسانند.
وی خاطر نشان کرد: در کارگروه اشتغال شهرستان مانه و سملقان با حضور معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی و تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی و برخی از سرمایه گذاران بخش خصوصی موارد مطرح شده در خصوص سامانه کارا بررسی و برای حل مشکلات واحدهای تولیدی این شهرستان تصمیم گیری شد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: شهرستان مانه و سملقان دارای یک شهرک و یک ناحیه صنعتی است که سرمایه گذاران صنعتی مستقر در این شهرک صنعتی می توانند از تسهیلات این آئین نامه استفاده کنند.
خراسان شمالی دارای 9 شهرک و پنج ناحیه صنعتی است.
تاکنون 230 واحد تولیدی در شهرک های صنعتی استان به بهره برداری رسیده که برای آن 2 هزار و 320 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار