مسئول دبیرخانه کمیته اجرایی همایش اقتصاد مقاومتی در سبک زندگی امام سجاد:
مسئول دبیرخانه کمیته اجرایی همایش ملی اقتصاد مقاومتی و مقاوم‌سازی فرهنگی در سبک زندگی امام سجاد (ع) از آغاز این همایش با پیام مراجع تقلید خبر داد.
کد خبر: ۶۰۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 06 May 2018

صبح امروز هاشم شیرازیان در نشست خبری به مناسبت برگزاری همایش ملی اقتصاد مقاومتی و مقاوم‌سازی فرهنگی در سیره و سبک زندگی امام سجاد در بجنورد اظهار کرد: این همایش ملی از زیرمجموعه همایش بین‌المللی امام سجاد است که با توجه به تأکیدات رهبر انقلاب در خصوص سبک زندگی این بخش به خراسان شمالی واگذار شد که 257 اثر در قالب مقاله و اینفوگرافی به دبیرخانه واصل شد.

وی از مجموع آثار را 60 اثر در حوزه اینفوگرافی عنوان کرد و افزود: با توجه به داوری‌های انجام‌شده 6 اثر به‌عنوان مقالات برگزیده و 6 اثر دیگر نیز حائز عنوان شایسته تحسین‌شده‌اند که فردا هم‌زمان با مراسم اختتامیه اسامی برگزیدگان اعلام خواهد شد.

مسئول دبیرخانه کمیته اجرایی همایش ملی اقتصاد مقاومتی و مقاوم‌سازی فرهنگی در سبک زندگی امام سجاد (ع) همچنین از هماهنگی با صداوسیما به جهت پوشش زنده و مستقیم این رویداد ملی خبر داد و گفت: شبکه استانی اترک و شبکه‌های ملی قرآن و شما پوشش زنده اختتامیه این همایش را بر عهده‌دارند و از محل اجرای مراسم در صورت رفع شدن مشکلات زیرساختی فیبر نوری در سالن گلشن این اقدام عملی خواهد شد.

شیرازیان همچنین با اعلام جزییات تقدیر از برگزیدگان اظهار کرد: به صاحبان آثار برگزیده  2 سفر زیارتی عتبات عالیات، دو سکه تمام بهار آزادی و دو نیم‌سکه بهار آزادی اعطا می‌شود.

وی در انتها تداخل این همایش با نمایشگاه کتاب تهران را عمالی در جهت عدم سفر وزیر فرهنگ به استان دانست و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اختتامیه همایش ملی اقتصاد مقاومتی و مقاوم‌سازی فرهنگی در سبک زندگی امام سجاد با پیام مراجع عظام تقلید برگزار خواهد شد.

گفتنی است همایش ملی اقتصاد مقاومتی و مقاوم‌سازی فرهنگی در سبک زندگی امام سجاد (ع) فردا 17 اردیبهشت از ساعت 17 در محل سالن گلشن بجنورد برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار