رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان خبر داد
رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان از میزبانی این شهرستان در مسابقات کشوری کشتی آزاد جام برادران زهرایی خبر داد.
کد خبر: ۶۰۲۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹ 08 May 2018

علی خالق زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در شیروان اظهار کرد: هشتمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام برادران زهرایی در شیروان با حضور حدود 150 کشتی‌گیر از 10 استان برتر کشور در روزهای 20 و 21 اردیبهشت‌ماه در سالن ورزشی شهید پور رضای شیروان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان در ادامه افزود: این مسابقات با نظارت فدراسیون به‌صورت تیمی و انفرادی در رده سنی بزرگ‌سالان هرساله در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و استان‌هایی چون مازندران، گلستان، سمنان، خراسان رضوی و خراسان شمالی حضور دارند.

وی همچنین سطح کیفی مسابقات را بسیار خوب توصیف کرد و بیان داشت: کشتی گیران خیلی خوبی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند و سال‌های گذشته قهرمان جهان و قهرمان آسیا در بین شرکت‌کنندگان داشتیم.

خالق زاده در ادامه گفت: یک تیم با عنوان خراسان شمالی و یک تیم نیز با عنوان شیروان در این مسابقات شرکت می‌کنند و در هفت دوره گذشته شیروان بر سکوی نخست ایستاده است.

وی بابیان اینکه مسابقات ورودی ندارد در خصوص جوایز افزود: به نفرات اول سکه تمام بهار آزادی، نفرات دوم نیم‌سکه و به نفرات سوم نیز ربع‌سکه اهدا می‌شود و تیم قهرمان نیز کاپ قهرمانی دریافت خواهد کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان ادامه داد: داورهای بومی نیز به قضاوت خواهند پرداخت و 2 داور بین‌المللی از سوی فدراسیون نیز هستند که سر هر تشک یک داور بین‌المللی حضور خواهد داشت.

خالق زاده میزان اعتبار هزینه شده برای این مسابقات را مبلغی حدود 50 میلیون تومان عنوان کرد که نیمی از آن را خانواده زهرایی و نیمی دیگر را هیات کشتی و اداره ورزش و جوانان شیروان هزینه می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار