علی اصغر ایزدی :
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی جزئیات ویژه برنامه های گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی در این استان را اعلام کرد.
کد خبر: ۶۰۲۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ 08 May 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، علی اصغر ایزدی گفت: در آستانه 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی که امسال با آغاز ماه مبارک رمضان تقارن مبارکی یافته است، برنامه های ویژه این رویداد و مناسبت فرخنده حوزه اطلاع رسانی یک هفته زودتر در استان برگزار می شود.
وی ادامه داد: پنجشنبه بیستم ماه جاری آیین پایانی جشنواره انتخاب روابط عمومی های برتر خراسان شمالی با حضور مقام عالی دولت در استان، معاونان استاندار، فرمانداران و مدیران کل دستگاه های اجرایی و نیز، مهمانان کشوری برگزار می شود. وی افزود: در این برنامه که صبح پنجشنبه آغاز می شود و تا اذان ظهر ادامه خواهد داشت، در حضور مهندس صالحی استاندار، سید رمضان شجاعی کیاسری رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور و سید ضیاء هاشمی مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، از روابط عمومی های برتر استان قدردانی می شود.
ایزدی گفت: عصر پنجشنبه نیز نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان و مدیران و اصحاب رسانه با حضور مهمانان کشوری یادشده برگزار خواهد شد تا سیاست های راهبردی دولت در حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی برای حاضران تبیین شود.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر دو همایش مزبور در مرکز استان، از مدیران کل دستگاه های اجرایی نیز خواسته شد در این هفته مراسم و ویژه برنامه هایی برای ارتقای جایگاه روابط عمومی و قدردانی از تلاش های فعالان و پیشکسوتان این عرصه به فراخور شرایط داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار