امام جمعه شیروان گفت: خروج آمریکا از برجام اعلان شکست ایران هراسی آنان است.
کد خبر: ۶۰۴۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱ 12 May 2018

حجت‌الاسلام حسین کوثری ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شیروان اظهار کرد: انسان از آغاز خلقت در سه جبهه فعالیت داشته و دارد که می‌توان به جبهه مبارزه با طبیعت، جبهه مبارزه با رفع مزاحم و دشمن بیرون و جبهه مبارزه با دشمن درون اشاره کرد.

وی ادامه داد: انسان در دو جبهه موفق بوده و در مبارزه با هواهای نفسانی راه به‌جایی نبرده است.

امام جمعه شیروان ماه رمضان را فرصتی طلایی برای موفقیت در این عرصه برشمردند و عبادت و بندگی خدا را تنها راه پیروزی در عرصه مبارزه با دشمن درون عنوان کرد.

کوثری با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: از شیطان بزرگ عهدشکن و دشمن ملت ایران انتظاری بیش از این نیست.

وی گفت: آمریکا در نگاه ملت ایران شیطان بزرگ و رژیم اشغال گر صهیونیستی غده سرطانی است.

رئیس شورای فرهنگی عمومی شیروان ادامه داد: خروج آمریکا از برجام درس‌ها و عبرت‌هایی برای مسئولان و مردم به همراه دارد که از جمله عدم اعتماد به دشمن و وعده‌هایش و تنها مسیر پیشرفت کشور بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی و اجرای اقتصاد مقاومتی است.

امام‌جمعه شیروان گفت: خروج آمریکا از برجام در حقیقت اعلان شکست در عرصه اسلام هراسی و ایران هراسی آمریکایی‌هاست که مدت‌ها روی این پروژه با دلارهای سعودی‌ها سرمایه‌گذاری کرده بودند.

وی افزود: این حرکت خارج از نزاکت و قوانین بین‌المللی ملت ما را منسجم‌تر و دنیا را بیدارتر و جبهه مقاومت را مقاوم‌تر ساخت بنابراین هرچه فریاد داریم امروز باید بر سر آمریکا بکشیم و راه انقلاب اسلامی را قدرتمندانه‌تر ادامه دهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار